مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید انچلوتی به مراتب هجومی تر و گلزن تر از دوران زیدان است. در حقیقت رئال مادرید در این فصل در 19 بازی 49 گل زده در حالی که در کل فصل قبل تیم در 52 بازی 88 گل ثبت کرده بود.

در حقیقت رئال مادرید میانگین 2.42 گل در هر بازی را دارد که بهترین آمار هجومی از زمان رونالدو است. رئال در سه فصل اخیر هرگز به میانگین دو گل در هر بازی نرسیده بود و در فصل قبل هم میانگین 1.69 گل در هر بازی را داشت.

فصل گذشته بنزما تنها بازیکنی بود که گلهایش در رئال را دو رقمی کرد که به 30 گل رسید. آسنسیو و کاسمیرو هر کدام هفت گل زدند. در این فصل کریم شانزده گل زده اما وینیسیوس با یازده گل در تعقیب اوست. آسنسیو در این فصل چهار گل زده و می تواند از امار فصل گذشته اش سبقت بگیرد. رودریگو نیز تا کنون دو گل زده در حالی که در کل فصل قبل دو گل زده بود. مجموعا 13 بازیکن رئال در این 46 گل نقش داشته اند. ناچو و الابا هر کدام دو گل دزه اند، کاماوینگا، لوکاس، بیل، کارواخال، مندی و ایسکو نیز یک گل زده اند. فقط دو تا از گلهای رئال با پنالتی بوده که بنزما مقابل سلتا و شریف این گلها را زده است.

البته کاسمیرو و مودریچ که در فصل گذشته هفت و شش گل زده بودند، هنوز نتوانسته اند گلزنی کنند.رئال مادرید در سه تا از 19 بازی اخیرش پنج گل یا بیشتر ثبت کرده است در حالی که رکورد فصل گذشته ثبت چهار گل مقابل آلاوز، هوئسکا و گرانادا بود. در دو فصل قبلش هم رئال مادرید فقط در مقابل ملیا و گالاتاسرای (شش) و و ویکتوریا پلزن و لگانس (پنج) بیشتر از چهار گل زده بود.