مرجع خبری رئال مادرید : فرلاند مندی مدافع رئال مادرید به نوعی برای رئال خوش شانسی و خوش بختی می آورد. در حقیقت از زمان بازگشت فرلاند، حال و روز رئال خیلی بهتر  شده است و نتایج نیز خیلی بهتر بوده است.

اتفاقی نیست که رئال از زمان برگشت مندی نباخته است. در حقیقت رئال مادرید در 15 بازی بدون مندی هفت گل خورده و میانگین 0.46 گل خورده در هر بازی را داشته است. قبل از مندی میانگین رئال مادرید 1.2 گل خورده در هر بازی بود (دوازده گل خورده در 10 بازی) و مقابل شریف و اسپانیول باختند.از میان 758 بازیکن حاضر در پنج لیگ بزرگ، مندی تنها بازیکنی است که حداقل 14 بار فیکس بوده و هرگز نباخته است. برای مندی ، شکست مفهومی ندارد.

مندی 85 بازی در پیراهن رئال داشته که فقط در ده تایش باخته است. از سال 2019 تا کنون فقط لوکاس هرناندز با 5 بخت در 81 بازی بهتر از او بوده است. اگر فقط 75 باری که مندی فیکس بوده را در نظر گبیریم، گنابری با 8 شکست در 81 بازی فیکس رکورد دار است در حالی که مندی فقط 10 شکست در 75 بازی فیکس داشته است. هندرسون از 92 بازی فیکس ده تا را باخته و پاوارد نیز از 92 بازی فیکس در بایرن فقط ده تا را باخته است. از هفت گلی که رئال با مندی خورده فقط در یکی می توان او را مقصر دانست: مقابل بارسلونا که آگوئرو گلزنی کرد و دست روی این صحنه از مندی عبور کرد.