مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید و آنچلوتی برنامه کاملا مشخصی برای فصل 23-2022 دارند. در حقیقت کارلتو تایید کرد که برنامه ریزی برای فصل آینده در حال انجام شدن است. خرید امباپه قطعا مهمترین اتفاق فصل بعد است اما خریدهای بعدی هم در راه است.

فصل 23-2022 برای رئال مادرید خیلی مهم است. در میانه این فصل برنابئوی جدید افتتاح می شود و کیلیان امباپه به عنوان مهمترین کهکشانی یک دهه اخیر به رئال مادرید می آید. بازیکن فرانسوی قراردادش را با پی اس جی تمدید نکرده و در تابستان رایگان به رئال مادرید خواهد آمد. گام بعدی رئال مادرید به سمت هالند خواهد بود. در حقیقت رئال می داند که خرید بازییکن نروژی مشکل است. ترجیح رئال این است که هالند یک سال دیگر یعنی تا 2023 در دورتموند بماند و تا آن زمان همچنان بنزما رهبر خط حمله رئال باشد و بعد از آن کریم با بالا رفتن سنش جایش را به ارلینگ بدهد. اما مشکل این جاست که هالند صبرش را از دست داده و می خواهد گام بعدی را بردارد. البته رئال به هیچ وجه نگران جوسازی خبری لاپورتا در مورد هالند نیست چرا که می داند که اگر قرار به جدایی ارلینگ از دورتموند باشد، رئال یکی از اصلی ترین گزینه هایش است.

از سویی در مورد تمدید قراردادها به نظر می رسد که مودریچ تنها بازیکنی است که قراردادش رو به پایان است و با تمدید قرارداد در تیم می ماند. در حقیقت مارسلو، ایسکو و بیل با تمدید قرارداد جدا خواهند شد. از سویی سبایوس و وایخو هم در لیست خروج قرار دارند. اولی به سال پایانی قراردادش در رئال خواهد رسید و رئال می خواهد از فروش او درآمدزایی کند. وایخو که در این فصل به شدت کمرنگ بوده هم جایی در برنامه های آنچلوتی ندارد و کارلتو ترجیح می دهد که یک خرید دیگر در خط دفاعی داشته باشد که رودریگو می تواند این گزینه باشد. رافا مارین از کاستیا نیز می تواند نفر پنجم به شمار برود.

آس همچنین گزارش داده است که رئال همچنان در مورد جذب آنتونیو رودیگر از چلسی ناامید نیست. تجربه خوب خرید رایگان الابا باعث شده تا مدیران رئال به جذب آلابا فکر کنند هر چند که مشکل اصلی مربوط به درخواست بازیکن المانی برای دریافت دستمزد سالانه 12 میلیون یوروست. رئال در زمانی که برای آلابا چنین دستمزدی را در نظر گرفت، دستمزد راموس به وی اختصاص یافت در حالی که در حال حاض پرداخت چنین دستمزدی برای رودیگر کمی برای باشگاه بالا به نظر می رسد. رودیگر در حال مذاکره با مشتریانش نظیر پی اس جی است. رئال مادرید خریدهای رایگان دیگری نظیر فرانک کسیه از میلان را هم دنبال می کند.

در مورد محصولات آکادمی نیز رئال در تابستان قبلی جلوی جدایی میگل گوتیرز و بلانکو را گرفت چرا که هر دو در پایان فصل قبل نقش مهمی داشتند  اما آنچلوتی فعلا توجهی به انها ندارد و به همین خاطر احتمال جدا شدنشان در زمستان کم نیست.