مرجع خبری رئال مادرید : ال کلاسیکوی چهارشنبه در ریاض باعث خواهد شد تا دنی آلوز مدافع راست 38 ساله بارسلونا مامور مستقیم مهار وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی و مهارنشدنی رئال مادرید باشد.

وینی و آلوز در ورزشگاه ملک فهد باید مقابل هم قرار بگیرند. این دوئل را می توان جنگ نسل ها دانست. بازیکن رئال فقط 21 سال سن دارد یعنی هفده سال کمتر از یار مقابلش. شماره 20 رئال مادرید تازه نامش را در فوتبال دنیا مطرح کرده در حالی که الوز سالها در بالاترین سطح بوده و هر لحظه به بازنشستگی نزدیک تر می شود. اگر بارسا دچار بحران مالی نبود شاید هرگز حتی تصور بازگرداندن آلوز هم به ذهنشان خطور نمی کرد در حالی که وینیسیوس ستاره آینده رئال مادرید است و باشگاه به زودی قراردادش را تمدید می کند.

آلوز بهترین سالهای فوتبالش را با 23 جام بین سالهای 2008 تا 2016 در بارسلونا داشت. او در حال حاضر با 42 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وینی نیز در دوران فوتبالش پنج جام برده که سه تایش در رئال مادرید بوده است. وینی تا کنون هفت بار مقابل بارسا بازی کرده که حاصلش چهار برد، یک تساوی و دو شکست بوده که آخرین باختش به سه سال پیش برمی گردد. آلوز 45 بار مقابل رئال بازی کرده که حاصلش 22 برد و شانزده شکست بوده است. البته او در تجربیات اخیرش با یووه و پی اس جی خاطرات تلخی مقابل رئال مادرید داشته است. دنی آلوز از اکتبر 2019 تا کنون فقط 27 دقیقه در تیم ملی برزیل بازی کرده در حالی که وینی به تدریج جایگاهش را در تیم ملی کشورش پیدا می کند. در هر صورت دوئل چهارشنبه این دو در ورزشگاه ملک فهد یکی از جذاب ترین دوئل های بازی خواهد بود.