مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در مارکا گزارش داده است که آینده امباپه و هالند دو بازیکن مورد نظر رئال مادرید شاید خیلی زودتر از حد انتظار روشن شود. در حقیقت باید هر چه زودتر تصمیم هایی به شکل اورژانسی گرفته شود و نیازی به انتظار برای تابستان نباشد.

رئال مطمئن است که هر دو بازیکن می توانند بخش مهمی از آینده تیم باشند و در تلاش است تا این دو را برای فصل 23-2022 به خدمت بگیرد هر چند که اگر دورتموند بخواهد این بازیکن نروژی  را یک فصل دیگر حفظ کند از جذب هالند در سال 2023 نیز استقبال خواهد کرد. در مورد امباپه تنها گزینه اش به جز رئال این است که پی اس جی او را وادار به تمدید کند در حالی که رئال برای جذب هالند رقبای سرسخت دیگری هم دارد.

دورتموند از هالند خواسته تا هر چه زودتر اعلام کند که قصد دارد که فصل بعد بماند یا نه چرا که اگر قرار به رفتنش باشد باید برای او جایگزین پیدا کنند. در مورد امباپه نیز فعلا همه چیز در انتظار تقابل رئال و پی اس متوقف شده است. در حقیقت کیلیان ترجیح می دهد که قبل از این دو بازی، چیزی را با رئال امضا نکند. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد تمایل پی اس جی به تمدید کوتاه مدت با امباپه مطرح شده است اما رئال مادرید استرسی ندارد. در حقیقت امباپه مدتهاست که به رئال اوکی داده و قرار نیست که چیزی عوض شود. در مورد هالند نیز در هفته های اخیر گزینه های رئال و بارسا بیشتر از بقیه تیم ها پیرامون وی مطرح شده اند. هدف اصلی لاپورتا این است که همه تلاش خود را انجام بدهد تا هالند به رئال نیاید و زوج امباپه – هالند در رئال شکل نگیرد با این وجود مشکلات مالی بارسلونا باعث می شود که این انتقال غیرممکن باشد.  رئال می داند که روزهای آینده برای آینده هالند خیلی مهم است. مدیران دورتموند قرار است که با رایولا جلسه ای برگزار کنند و مشخص شود که آیا کیلیان فصل بعد در وستفالن خواهد بود یا نه. هالند مشکلی برای حضور در رئال ندارد و از همبازی شدن با امباپه استقبال می کند چرا که حس می کند که در کنار بازیکنان بزرگ رشد خواهد کرد. انتقال هالند با احتساب 75 میلیون پرداختی به دورتموند، کمیسیون ها و دستمزد بازیکن برای شش سال چیزی حدود 350 میلیون یورو هزینه دارد.

البته مشکل اصلی در مورد جذب ارلینگ این است که بنزما که هم پست اوست در بهترین سالهایش قرار دارد. از سویی بازیکنانی نظیر هازارد، یوویچ و ماریانو با خریدهای جدید در لیست مازاد خواهند بود و باشگاه کار سختی برای پیدا کردن مشتری برایشان خواهد داشت.