مرجع خبری رئال مادرید : ماریک ریوس طراح 34 ساله اسپانیایی است که در بازیهای سوپرجام در پایان بازیها طرحی سریع از بهترین بازیکن بازیها می کشد. ریوس ملقب به “آقای قطره” در پایان بازی رئال و بارسلونا نیز طرحی سریع از بنزما کشید. او پس از بازی بیلبائو و اتلتیکو نیز طرحی از مونیاین کشیده بود.

وئی در مورد طرح های شصت ثانیه ای و سرعتی خود می گوید:” کریم انتظارش را نداشت. جالب است که خیلی ها کار من را نمی شناسند. می بینند که نقاشی را می کشم و چیزی درک نمی کنند و وقتی به طرح نهایی می رسم، بیشتر سورپرایز می شوند. وقتی برای تام کروز این کار را کردم، با خودش گفت که این دیوانه چه کار می کند اما وقتی که طرح نهایی آماده شد، شگفت زده شد و گفت:” چطور این کار را کردی؟”

مارک ریوس هنرمندی از بارسلونا است که تقریبا ده سال است که نقاشی به این سبک را آغاز کرده است. البته خودش می گوید که معمولا طرح هایش بیشتر از شصت ثانیه طول می کشد. وی می گوید:” معمولا طرح هایم 60 ثانیه ای مثل سوپرجام نیستند. با توجه به شرایط مجبورم که برای سوپرجام طرح های سریع تری بکشم چرا که بازیکنان زمان ندارند اما به نظرم نکته جذابی است.”

وی در مورد طرح فینال امشب هم صحبت کرد:” من بارسایی هستم. از شکست بارسا در بازی قبلی ناراحت شدم اما از بازی راضی بودم چون انتظار نداشتم که این قدر خوب باشند. سال مکلی داشتند اما من فوتبال را دوست دارم و از آن هوادارانی نیستم که دیدن تیم های دیگر را دوست نداشته باشم. خوشحال شدم که توانستم بنزما را شگفت زده کنم.”