مرجع خبری رئال مادرید : اتفاقات داوری بازی رئال مادرید و بیلبائو با قضاوت سوتو گرادو را مرور می کنیم.

ایتورالده در مورد هند پنالتی احتمالی آلابا در دقیقه 10:” پنالتی نبود. روی زمین افتاده بود و توپ را به عنوان نقطه اتکای بدنش قرار داد.”دنی گاریدو  گفت:” پنالتی نبود.” پرز بورول هم گفت:” بازیکن رئال توپ را روی شوت ویلیامز با دستش زد اما دستش را اتکا قرار داد و دستش در حالت عادی بود. تصمیم داور در نگرفتن پنالتی درست بود.”

ایتورالده هند پنالتی گرفته شده به سود رئال در دقیقه 50:”پنالتی بود اما باید خود داور یعنی سوتو گرادو این هند را می دید و بعد نظر می داد.” پرز بورول هم گفت:” بر خلاف هند آلابا، یرای در این صحنه فرصت داشت تا دستش را بالا ببرد و مانع از شوت بنزما شود. سوتو گرادو به درستی پنالتی گرفت.”

ایتورالده گونزالس در مورد هند پنالتی گرفته از میلیتائو در دقیقه 85 و اخراجش:” کارت قرمز داشت چرا که توپ به سمت دروازه بود. سوتو گرادو حس کرد که توپ در حال گل شدن بود. اعمال کارت قرمز درست بود چرا که موقعیت گل بود اما باید در صحنه یرای هم به او کارت زرد نشان می داد.” پدرو مارتین هم در مورد این صحنه گفت:” نسبت به پنالتی ولشان خیلی پنالتی تر بود چرا که توپ تقریبا روی خط دروازه بود اما دروازه بان پشت سرش بود و کارت قرمز را درک نکردم.”