مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید در مورد بازی مقابل بیلبائو و قهرمانی سوپرجام صحبت کرد.

وی اظهار داشت:” از پیروزی و اولین جام فصل خوشحالم. به خاطر جایزه بهترین بازیکن میدان هم خوشحال شدم. مخهمتر از همه پیروزی است و اولین جام را به رئال مادرید دادیم. باید به تلاش ادامه بدهیم. هنوز بخش زیادی از فصل پیش رست. سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. تا جایی که بتوانم به تیم کمک می کنم. بیش از همیشه از فوتبال لذت می برم. وقتی به این سن می رسی باید خیلی لذت ببری چرا که هرگز نمی دانی که چقدر طول می کشد. امیدوارم سالهای بسیار بیشتری در این سطح بمانم. بالاخره گل زدم. در این فصل تیرک های زیادی زدم. لحظه خیلی مهمی بود. حرکت خوبی بود. از عقب خوب شروع کردیم. رودریگو پاس خوبی به من داد و توپ وارد دروازه شد. گلی را زدم که به ما کمک کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم. در پایان بازی کمی عقب کشیدیم و اجازه دادیم که بیلبائو تملک توپ بیشتری داشته باشد.چیزی که در بهترین باشگاه دنیا تجربه می کنم، فوق العاده است. به خاطر همه اتفاقاتی که برایم رخ داده، تشکر می کنم. رسیدن به 18 جام فوق العاده است و امیدوارم که جامهای بسیار بیشتری در آینده کسب کنم.”

جامی دیگر:” از بردن خسته نمی شوم. این باشگاه به من درس داده که بردن مهمترین بخش است. هر پیروزی در این باشگاه خیلی مهم است. از جام خیلی خوشحالیم اما هنوز کاری نکرده ایم. در میانه صل هستیم و باید ادامه بدهیم. امیدوارم که در پایان فصل جامهای بیشتری ببریم.”

شرایط خودش:” در مورد سن در فوتبال خیلی صحبت می شود و من بیشتر از همیشه لذت می برم چرا که نمی دانم چقدر بیشتر طول خواهد کشید. تلاش می کنم تا سالهای بیشتری بمانم چرا که برای من چیزی هبتر از بازیکن رئال بودن نیست. دوست ندارم در مورد خودم زیاد صحبت کنم اما حس خوبی دارم.”

تمدید:” مشکلی نیست. همیشه با باشگاه رابطه خوبی داشته ام. قطعا به توافق می رسیم. تمدید قراردادم و توافق هیچ وقت دو دقیقه هم طول نکشیده و قطعا به توافق می رسیم. هدفم را می دانم و از قصد باشگاه خبر دارم.”

آنچلوتی:”در دوران فوتبالم خیلی مهم بوده است. شخصیتش و نحوه کارش با تیم فوق العاده است. از زمانی که به این جا آمدم به من اعتماد به نفس زیادی داده است. وقتی چنین کسی را پشت خودت داری، شرایط برایت خوب پیش می رود.”