مرجع خبری رئال مادرید : مارسلینو گارسیا سرمربی بیلبائو در مورد شکست تیمش در فینال سوپرجام مقابل رئال گفت:” حریف خیلی فرصت طلب بود. مقابل بازیکنان بزرگ مرتکب اشتباه شدیم و نظم درستی نداشتیم و مودریچ هم بازیکن بزرگی است و گل زد. تا پایان نیمه همه چیز برابر به نظر می رسید اما آن صحنه به رئال برتری داد.”

وی در ادامه داد:” با غرور سعی کردیم اختلاف را کم کنیم اما کورتوا خیلی خوب کار کرد. به بازیکنانم افتخار می کنم که در یک سال چهار فینال مقابل تیم های بزرگ داشتند و ما به رقابت کردن ادامه می دهیم که اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم با جزئیات تکلیف بازی را مشخص کنیم. به عمق بیشتری در بازی نیاز داشتیم به خصوص در نیمه اول تا رئال مادری درا بیشتر اذیت کنیم. آنها نیز موقعیت های زیادی ایجاد نکردند اما با توانایی فردی و سطح تیمی که دارند این اتفاقات رخ می دهد. روی یک حمله سریع و پرس از جلو پایان بی نقصی داشتند.”

مارسلینو در ادامه بیان کرد:” مقابل بهترین تیم لالیگا و یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کردیم. رئال مادرید با شایستگی قهرمان شد اما اگر نتوانستند بهتر از این باشند به خاطر شایستگی ما بود. نمی توان گفت که اگر پنالتی رائول گارسیا گل می شد، چه می شد اما در هر صورت این اتفاق رخ نداد. داوران سوت می زدند و از نظر من پنالتی گل دوم رئال نباید گرفته می شد. گاهی به خاطر صحنه های کوچک داور ویدیویی مداخله می کند و گاهی به خاطر صحنه های بزرگ تر از این مداخله نمی کنند. امید داشتیم که برای رئال مشکل ایجاد کنیم اما با گل دوم امکان پذیر نبود.”