حسرت هفته
ابر و باد و خرونیمو رولی و تیرک دروازه در کار بود تا رئال مادرید برنده نشود. رئال مادرید در این فصل خیلی از بازیها را بدون این که شایسته اش باشد، برنده شده است اما در زمین ویارئال در شرایطی برنده نشد که به واسطه نیمه دوم خوبش لایق پیروزی بود. بی خیالی رئال مادرید در نیمه اول خوشایند نبود اما در تیم در نیمه دوم همه کار کرد تا برنده شود. جای خالی بنزما مثل همیشه مشهود بود اما اگر رئال کمی خوش شانس تر بود، می توانست با سه امتیاز از زمین ویارئال خارج شود و طلسم چهار ساله ناکامی در این زمین را بشکند. امری که تخصص ویژه ای در مساوی گرفتن از خود نشان داده، دو امتیاز رئال مادرید را دزدید هر چند که به خصوص اتفاقات نیمه دوم باعث می شود تا این تساوی چندان هم دردناک نباشد.

ناداوری هفته
در سالهای اخیر به حدی ناداوری ها علیه رئال مادرید عادی شده که زورمان می اید در موردش صحبت کنیم اما راستش هر طور که نگاه کنیم، نمی شد با این همه دوربین داور ویدیویی پنالتی-اخراج رائول آلبیول به خاطر خطای واضح روی وینیسیوس گرفته نشود! یادمان نرفته که زمانی که آلبیول در رئال مادرید بود، به خاطر خطاهای کوچک تر از این، علیه او در ال کلاسیکو پنالتی می گرفتند و اخراجش می کردند و تازه در آن زمان داور ویدیویی هم وجود نداشت. راستش دیگر در این زمینه غر زدن فایده ای ندارد. رئال مادرید باید عادت کند که سالی حداقل 10 امتیازش توسط داوران دزدیده شود و به همین خاطر باید آن قدر امتیاز بگیرد که این دزدی ها به چشم نیایند.

انتقام هفته
پس از دو ماه انتظار بالاخره همان لحظه ای که منتظرش بودیم، فرا رسید. الخلیفی، تنیسور سابقی که به لطف اقوام پولدارش این فرصت را به دست آورده تا با بزرگان فوتبال دنیا دم پر شود، باید در روز ولنتاین در کنار فلورنتینو پرز اوقاتش را سپری کند. الخلیفی در ماه های اخیر به دشمن خونی رئال مادرید و پرز تبدیل شده و کار به جایی کشیده که چفرین می گوید که او از مدیران رئال، بارسا و یووه بیشتر به فکر فوتبال اروپاست! نمی دانیم که چطور مدیر باشگاهی که حاضر می شود 200 میلیون یورو! (که شاید به اندازه کل بودجه فوتبال برخی کشورهای متوسط یا کوچک اروپایی باشد) را برای فروش امباپه رد کند چطور می تواند به فکر صلاح فوتبال اروپا باشد اما این را می دانیم که چفرین ها، پلاتینی ها، بلاترها و … می آیند و می روند اما این رئال مادرید است که باقی می ماند. سه شنبه رئال مادرید نه با پی اس جی و نه با دولت قطر بلکه با کل ساختار مدیریتی فوتبال اروپا می جنگد و برد در نبرد پارک دو پرنس از کل دنیا برایمان مهمتر است.

حامد فلاح