مرجع خبری رئال مادرید : البان مارک لافونت دروازه بان نانت خاطره خوشی از پیروزی سه بر یک مقابل پی اس جی دارد و حالا در مورد بازی رئال و پی اس جی در روز چهارشنبه صحبت می کند.

وی در مورد نمایش درخشان خودش مقابل پی اس جی گفت:” آنهایی که من را می شناختند، می دانستند که می توانم بهترین عملکردم را ارائه بدهم. از شروع فصل سعی می کنم که به نانت کمک کنم. مهم است که درون زمین عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم بیشترین امتیاز ممکن را برای تیم و مربیان کسب کنیم.پی اس جی مهاجماین دارد که به خوبی می شناسند. من در آن بازی روی روند خوبی داشته باشم.”

رئال می تواند کامبک بزند؟” در 90 دقیقه هر چیزی امکان پذیر  است اما مشکل است که بتوان پیش بینی کرد. به عنوان یک فرانسوی از پی اس جی در اروپا حمایت می کنم چرا که برای فرانسه و لیگ ما چنین بازیهایی مهم است. فرمول ویژه ای برای مهار نیمار-امباپه-مسی وجود ندارد. اگر وجود داشت، انها چنین قهرمان هایی نبودند. هر کسی مقابلشان قرار می گیرد، باید امیدوار باشد که در شب خوبشان نباشد اما من نمی توانم وانمود کنم که می توانم فرمول مهارشان را بگویم. هر سه تایشان بهترین های دنیا هستند. نمی توانم رده بندی کنم اما کیلیان امباپه را انتخاب می کنم اما این نظر شخصی من است.”

رقابت دوناروما و کیلو رناواس:” نظری ندارم. تصور می کنم که نیروی ذهنی فوق العاده ای به عنوان دو قهرمان دارند اما هرگز شرایطی مشابه آنها را نداشتم و نمی توانم نظری بدهم.”

کورتوا:” یکی از هبترین دروازه بان های دنیاست. هر روز این را نشان می دهد. فصل خوبی داشته است. یک الگو برای ماست.”

کاماوینگا:” بازیکنی بزرگ و انسانی متواضع است. به باشگاهی رفته که سطح خیل هافبک خیلی فوق العاده ای دارد و تصور می کنم که هر روز چیزهای بیشتری از آنها یاد می گیرد. کافی است که نمایش خوبش مقابل سوسیه داد را نگاه کنید.”