مرجع خبری رئال مادرید : مارکا در گزارشی پنج نکته کلیدی در مورد کامبک زدن رئال مقابل پی اس جی در برنابئو را برشمرده است:

کروس، تردید تا آخرین لحظه: بازیکن آلمانی سه شنبه با تیم تمرین کرد و در لیست هم قرار گرفت اما به گفته آنچلوتی فقط در صورتی بازی می کند که 100 درصد آماده باشد و حتی اگر آمادگی 95 درصدی هم داشته باشد، بازی نمی کند. حضور یا عدم حضور کروس می تواند در ترکیب رئال تاثیر مستقیم بگذارد. در حقیقت حضور مودریچ و فدریکو والورده در ترکیب قطعی است و از بین کاماوینگا و کروس یکی در تریب قرار می گیرد. البته اگر کروس بازی نکند به نظر می رسد که نقش دفاعی مودریچ هم خیلی بیشتر می شود و این مسئله روی ساختار بازی رئال هم تاثیر می گذارد.

ناچو یا مارسلو:س آنچلوتی به گفته مارکا تصمیم گرفته که از آلابا در پست دفاع میانی استفاده کند. در حقیقت کارلتو حس می کند که بازیکن اتریشی در پست دفاع چپ بهترین عملکردش را ارائه می دهد. بدین ترتیب آنچلوتی باید برای جانشینی مندی به گزینه های دیگری فکر کند. ناچو و مارسلو گزینه های اصلی هستند که البته شانس ناچو بیشتر است چرا که در کارهای دفاعی بهتر کار می کند اما نمی توان شانس مارسلو را به طور کامل رد کرد.

بال راست: تردید دیگر آنچلوتی همین است. اسنسیو و رودریگو گزینه های اصلی هستند. با وجود آن که آسنسیو در هفته های اخیر پررنگ تر بوده اما حضور ردریگو در ترکیب بازی با سوسیه داد باعث ایجاد تردید شد. رودریگو شب خوبی مقابل تیم باسکی داشت و حالا کارلتو باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. وینیسیوس و بنزما مثلث هجومی را تکمیل می کنند.

پرس از جلو:آنچلوتی در نظر دارد که چهارشنبه در برنابئو از سیستم پرس از جلو استفاده کند. این سیستم در بازی رفت جواب نداد چرا که بازیکنان رئال اصلا نمی توانستند به حریف نزدیک شوند اما کارلتو می خواهند از همین روش استفاده کند تا مانع از رسیدن توپ به مهاجمان پی اس جی شود.

دیگ جوشان برنابئو: عامل دیگر می تواند مربوط به حمایت هواداران باشد. در حقیقت پی اس جی در بازی رفت از حضور هوادارانش بهره برد و حالا رئال می خواهد در بازی برگشت از حمایت قاطعانه هوادارانش استفاده کند تا به حریف فشار بیاورد.