مرجع خبری رئال مادرید : سه هفته از بازی رفت رئال و پی اس جی می گذرد که در این مدت هر دو تیم بازیهایی داشتند و البته هر چقدر شرایط برای رئال خوب پیش رفت، شرایط برای پی اس جی ناخوشایند بود.

در حقیقت رئال در سه هفته اخیر انگیزه گرفته و پی اس جی مملو از تردید بوده است.  رئال پس از شکست مقابل پی اس جی سه برد متوالی مقابل آلاوز، رایو و سوسیه داد داشت و اختلافش با تیم دوم جدلو یعنی سویا را به هشت امتیاز رساند. رئال در مقابل سوسیه داد کامل ترین بازیش را با چهار گل زده داشت و البته بنزما نیز پس از مصدومیتش اوج گرفت و در هر سه بازی گلزنی کرد.  پی اس جی در نقطه مقابل در مقابل در سه بازی اخیرش دو شکست و فقط یک برد داشته است. آنها در مقابل نانت با نتیجه سه بر یک باختند و در مقابل نیس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و در مقابل سن اتین قعر جدولی بازی باخته را با برد سه بر یک عوض کردند.

نکته دیگر در مورد پی اس جی این است که در خارج از خانه به شدت افت می کنند. در حقیقت آنها در این فصل در هیچ کدام از سه بازی خارج از خانه خود در چمپیونزلیگ پیروز نشده اند.پی اس جی در این فصل هجده بازی در خانه داشته که حاصلش 16 برد و دو تساوی بوده است. آنها در جام حذفی در 120 دقیقه مقابل نیس به تساوی بدون گل رسیدند اما در ضربات پنالتی باختند. این در حالیست که آنها در خارج از خانه شرایط خطرناکی دارند. پی اس جی در این فصل 19 بازی در خارج از خانه داشته که حاصلش 9 برد، شش تساوی و چهار شکست بوده و  در 47 درصد بازیهایشان برنده نشده اند. پی اس جی در لیگ فرانسه از چهارده بازی خارج از خانه هفت برد، چهار تساوی و سه شکست داشته است، در جام حذفی در مقابل دو تیم کوچک یعنی النویه و وان برنده شدند  و در چمپیونزلیگ در خانه بروژ و لایپزیش به تساوی رسیدند و در خانه سیتی باختند. پی اس جی در خانه در چمپیونزلیگ در این فصل این فصل میانگین 2.3 گل زده و 0.5 گل خورده را داشته در حالی که در خارج از خانه 1.9 گل زده و 1.1 گل خورده را داشته اند.