مرجع خبری رئال مادرید : داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی و بازیکن اسبق رئال مادرید در مورد ال کلاسیکوی یکشنبه صحبت کرد و در حضور جمعی از هواداران رئال در لس آنجلس گفت:”باعث افتخار من است که بتوانم در مورد این بازی صحبت کنم به خصوص در میان جمعی از رئالی ها که باشگاه را درون خود دارند و از دور همیشه از رئال حمایت می کنند.”

وی در ادامه بیان کرد:” امیدوارم رئال مادرید برنده شود. در این باره تردیدی ندارم. خودم را رئالی می دانم و همیشه می خواهم که رئال برنده شود، به خصوص اگر مقابل بارسلونا بازی کند. قطعا بازی بزرگی خواهد بود چرا که بارسا بهتر شده است اما رئال مادرید با دستان آنچلوتی می تواند تورنمنت را کنترل کند. رقابت برای لالیگا آسان نیست. سطح تیم ها بالا رفته است و آسان نیست که مثل بازی رئال و مایورکا بازی ها را پیش ببری. نبود بنزما مهم است و به همین خاطر می گویم که لالیگا را تیم ها می برند. رئال مادرید هرگز کار را تمام شده نخواهد دید. این پیروزی می تواند به رئال مادرید برای کسب پیروزی کمک کند.”

وی در مورد هموطنش مودریچ گفت:” لوکا بهترین خواهد بود. در چنین بازیهایی همیشه کلاس خود را نشان می دهد. بازیکن متفاوتی است و هر لحظه بهتر می شود. کاری که می کند، فوق العاده است. اگر او خوب باشد، رئال مادرید به پیروزی نزدیک تر خواهد شد.”