مرجع خبری رئال مادرید : تیته سرمربی تیم ملی برزیل در مورد رئالی ها صحبت کرد.

آنچلوتی:” در سال 2014 با آنچلوتی صحبت کردیم و درهای رئال مادرید را به روی ما گشود. صحبت های ی داشتیم و نکات  مهمی را دریافت کردیم. هفت، هشت روز در مادرید بودم. البته در دوره دوم آنچلوتی زیاد با هم صحبت نداشتیم و فقط از طریق تلفن در تماس بودیم. رابطه محترمانه ای با همدیگر داریم. از فرصتی که در سال 2014 به ما داد تا تمرین رئال را تماشا کنیم، تشکر می کنیم و رابطه ای بسیار صادقانه، وفادارانه و شفاف را با هم داریم.”

مارسلو:” در لیست نیست چرا که روند بازیهای متوالی نداشته است. به گذشته اش و بازیهایی که داشته، احترام می گذارم.”

میلیتائو:”. کیفیت، سرعت و قدرت ریکاوری دارد و از نظر بدنی شرایط فوق العاده ای دارد. تصمیمات پخته ای گرفته و بسیار مطمئن و خطی بازی می کند. طبیعی بود که در حضور راموس و واران سخت صاحب فرصت شود اما زمانی که فرصت ها به رویش باز شد، از آن استفاده کرد.”

کاسمیرو:” بدترین فصلش؟ به اندازه شما رئال را دنبال نمی کنم و همه بازیهایش را نمی بینم و به همین خاطر باید بگویم که به نظرات احترام می گذارم. سطح خیلی خوبی داشته است. رقابت و آمادگی تاکتیکی مهم است و همکاری خوبی با هافبک ها دارد.”

وینیسیوس:” بازیهای کمی انجام می دهیم. دو سال طول کشید تا در رئال پخته شود، در تیم ملی اما به زمان خیلی کمتری نیاز است و زمان کافی برای بازی کردن نیست. گاهی  نظیر کوپا امریکا در بازیهایش چندان شناور نبوده است. در مرحله هماهنگی قرار دارد. حالا با آرامش بیشتری بازی می کند. از آنچلوتی توصیه خواستم که چطور از او استفاده کنم و با چه کارایی تاکتیکی می تواند در تیم ملی هم مثل رئال باشد. در مورد شرایط هجومی، خلاقیت تاکتیکی حرکات تک به تک، پروسه خلاقیت و … صحبت کردیم. این مسئله ای زیبا و شفاف میان دو مربی است که بهترین ها را از او می خواهند. رسانه ها به او و نیمار خیلی نگاه خواهند کرد و توقعات از او بالاست.”

رودریگو گوئس:” 21 ساله است، جوان است،کیفیت فنق فوق العاده ای دارد و با مغزش بازی می کند.همیشه او را دوست داشتم. نمی دانم که به جام جهانی می رود یا نه اما می دانم که در مدت زیادی در تیم ملی برزیل خواهد بود. هنوز زمان زیادی دارد.”