مرجع خبری رئال مادرید: پابلو سارابیا محصول آکادمی رئال که در حال حاضر در اسپورتینگ توپ می زند، در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

بازی رئال و لیورپول:”هر دو تیم را دنبال می کنم. تیم های بزرگی هستند که خوب کار کردند تا به آن جا برسند. لیورپول اخیرا قهرمان جام حذفی شده و رئال هم لالیگا را برده و شرایط خیلی خوبی دارند. فوتبالدوستان از یک بازی عالی لذت خواهند برد. رئال مادرید را می شناسیم. هرگز نباید کارشان را تمام شده دانست و در چمپیونزلیگ تیم متفاوتی هستند. تا آخرین لحظه به آنها اعتماد دارم و امسال فوق العاده بوده اند.”

کارواخال” بسیار خوشحال است و امیدوارم به روندش ادامه بدهد. مصدومیت های زیادی را تحمل کرد و امیدوارم که به روند کنونی خود ادامه بدهد چرا که نه تنها خودش بلکه همه دوستداران فوتبال لذت خواهند برد.”

امباپه:”اگر به رئال ملحق شود، به یک نماد تبدیل خواهد شد و کارهای بزرگی انجام خواهد داد چرا که بازیکنی است که از برنابئو لذت خواهد برود. اگر نه هم از پایس لذت خواهد برد. اگر به  آمارش نگاه کنیم، بی نظیر است و گلهای فوق العاده ای می زند. خیلی خوب تمرین می کند. در یک بازی سه گل می زند و در بازی بعدی می خواهد سه گل دیگر بزند. جاه طلبی درستی دارد.|”