مرجع خبری رئال مادرید : مارکا گزارش داده است که فلورنتینو پرز کاملا به بنزما اطمینان دارد. آنچلوتی نیز همین طور است. در حقیقت به گفته خوزه فلیکس دیاز تا زمانی که بدن پنزما اجازه بدهد، مهاجم فرانسوی بخشی از تیم خواهد بود. در حقیقت هر چند که بنزما یک سال دیگر قرارداد دارد اما مدیران رئال کاملا مطمئن هستند که حداقل تا تابستان 2024 می توانند رویش حساب کنند. در حقیقت هیج مشکلی برای تمدید قرارداد بنزما وجود ندارد و توافق خیلی راحت انجام شد. برای همین است که مدیران رئال عجله ای برای خرید در خط حمله ندارند و اگر اتفاق ناگهانی رخ ندهد، خبری از خرید مهاجم در این تابستان نیست.

پرز ترجیح می دهد که در زمانی مهاجم بخرد که بتواند تا سالها رویش حساب کند. از نظر او فعلا جایگاه بنزما ثابت است. آنچلوتی نیز می داند که فعلا گزینه ای جز اعتماد به بازیکن فرانسوی برایش وجود ندارد و در صورت نیاز باید از بازیکنان غیرتخصصی نظیر آسنسیو یا رودریگو در این پست استفاده کند.

یکی از گزینه های رئال این بود که امباپه با آمدنش به رئال بتواند هر از گاهی در پست مهاجم نوک بازی کند اما مهاجم فرانسوی قید حضور در رئال را زد.فعلا یکی از اولویت های مدیران رئال این است که بازیکنانی نظیر وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو پاسپورت اسپانیایی بگیرد تا جا برای خرید غیراروپایی ها باز شود. برای بازی سوپرجام مقابل آینتراخت که اولین بازی فصل است، به احتمال زیاد رودریگو، وینیسیوس و بنزما مثلث خط حمله رئال را تشکیل می دهند.

فعلا مدیران رئال از دور شرایط خرید هالند را دنبال می کنند. این بازیکن دو سال دیگر می تواند با 150 میلیون یورو به رئال بیاید. رئال در این مدت می تواند ببیند که این مهاجم نروژی در یک تیم بزرگ چگونه عمل می کند.  برای فصل آینده لاتاسا از کاستیا می تواند یکی از ذخیره های بنزما باشد. در حال حاضر به گفته دیاز هر چند که نمی توان گفت که خریدها برای رئال کاملا منتفی است اما فعلا اولویت باشگاه روی فروش مازادهاست.