مرجع خبری رئال مادرید : آس گزارش داده است که فعلا برنامه استراتژیک و جدی رئال مادرید روی خرید ارلینگ هالند در سال 2024 است. در حقیقت به گفته این منبع رئال می تواند در سال 2024 با پرداخت 150 میلیون یورو که بند آزادسازی هالند است، ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

هالند این بند را در قراردادش با سیتی گذاشته تا راهی برای جدایی داشته باشد. درخشش بنزما باعث شد تا مدیران رئال به این نتیجه برسند که فعلا عجله ای برای خرید هالند وجود ندارد و به همین خاطر خرید بازییکن نروژی را به آینده موکول کردند.  مدیران رئال در ابتدا تلاش کردند تا ارلینگ را راضی کنند که یک سال دیگر در دورتموند بماند و در 2023 به رئال بیاید که با واکنش منفی این مهاجم مواجه شدند.

درخشش بنزما در سن 34 سالگی فعلا باعث شده تا خرید هالند از نظر مدیران رئال به تعویق بیافتد. آس گزارش داده است که درگذشت مینو رایولا یکی دیگر از دلایلی بود که باعث شد تا ارلینگ به رئال نیاید. این ایجنت خیلی دوست داشت که بالاخره یکی از ستارگانش را به برنابئو بیاورد اما درگذشت وی باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد. از سویی آلفی پدر هالند که خودش زمانی در سیتی بوده، ترجیح می داد که این بازیکن را به انگلیس ببرد و همین اتفاق هم رخ داد.

در هر صورت مدیران رئال تصور می کنند که بندازادسازی 150 میلیونی هالند در سال 2024 برای آنها گزینه ایده الی است تا هالند را بخرند. رئال فعلا عجله ای برای جذب مهاجم 23 ساله نروژی ندارد بلکه با آرامش منتظر خواهد بود و به مرور زمان تصمیم گیری می کند. یکی از تردیدهای رئال برای جذب هالند مربوط به مصدومیت های وی بود که در این مدت مشخص می شود که آیا این بازیکن شرایط بدنی بهتری دارد یا نه.

البته در کنار همه این رویاپردازی ها باید این نکته را در نظر گرفت که اگر هالند در سیتی جا  بیافتد و به یک ستاره تبدیل شود و جوایزی نظیر کفش طلا، توپ طلا، چمپیونزلیگ و … را ببرد، چه منطقی وجود دارد که بخواهد در سال 2024 این تیم را ترک کند؟ طبیعتا بند آزادسازی فقط در صورتی اعمال می شود که خود این مهاجم هم قصد جدایی را داشته باشد!