مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید 23-2022 کارش را شروع کرد. رئال مادرید پس از فصلی رویایی با کسب لالیگا، چمپیونزلیگ و سوپرجام آماده فصل بعد می شود .فصل بعد به خاطر این که در میانه آن در جام جهانی برگزار می شود، فصلی عجیب است.  مارکا در گزارشی چالش های پیش روی رئال مادرید در فصل آینده را بررسی کرده است:

شش جام: رکورد تاریخ رئال مادرید کسب چهار جام در فصل های 17-2016 و 18-2017 بوده است. رئال در فصل آینده می تواند شش جام کسب کند. کار رئال با بازی مقابل آینتراخت در هلسینکی آغاز خواهد شد. رئال مادرید به دنبال پنجمین سوپرجام اروپایی خود خواهد بود و بعد از آن رئال به دنبال پانزدهمین چمپیونزلیگ خود خواهد بود. رئال مادرید می خواهد سی و ششمین لالیگای تاریخش را ببرد و در سوپرجام اسپانیا نیز در عربستان حاضر خواهد شد که در نیمه نهایی باید به مصاف والنسیا برود تا در صورت پیروزی هب مصاف برنده بازی بتیس و بارسلونا برود. رئال مادرید در حاشیه خلیج فارس باید در جام باشگاه های جهان نیز شرکت کند که فعلا حضور سیاتل ساندرز و ویداد کازابلانکا هم در این مسابقات نزدیک شده است. رئال مادرید  از طرفی به دنبال اولین قهرمانی خود در کوپا در یک دهه اخیر خواهد بود.

فراموشی امباپه:  شاید خیلی ها تصور می کردند که فصل جاری قرار است که فصل شروع کار امباپه در رئال باشد اما کیلیان، رئال را دور زد و حالا رئال مادرید باید امباپه را کلا به دست فراموشی بسپرد. رئال مادرید پس از شکست در خرید امباپه قرار نیست که خریدی در خط حمله داشته باشد و بازیکنانی نظیر رودریگو و وینیسیوس باید به رشد خود ادامه بدهند.

زنده شدن هازارد: بازیکن بلژیکی گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و سه فصل فاجعه بار را داشته اما سعی کرده که از طریق خودش و نزدیکانش این پیام را بفرستد که قرار است که تغییر کند. زمان ثابت خواهد کرد که چقدر می تواند این وعده ها را محقق کند.

پایان مثلث KCM: کروس، کاسمیرو و مودریچ سالها در خط هافب رئال درخشیدند اما به نظر می رسد که زمانش رسیده تا جای خود را به جوان ها بدهند. فدریکو والورده ثابت کرده که لیاقت فیکس شدن را دارد، کاماوینگا به تدریج خودش را به ترکیب تحمیل خواهد کرد و شوامنی گرانقیمت نیز آماده تثبیت جایگاهش در ترکیب خواهد بود.