مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که سال 2023 فرصتی باشد تا مدیران رئال مادرید گام بزرگی به سوی بازسازی تیم بردارند.

در حقیقت هفت بازیکن ترکیب کنونی رئال مادرید تا 2023 قرارداد دارند و شاید در سال آینده به عنوان بازیکن ازاد به تیم بروند. آسنسیو، بنزما، کروس، سبایوس، مودریچ، ناچو و ماریانو هفت بازییکنی هستند که فقط یک سال دیگر قرارداد دارند.بنیتو فلورو مدیر ورزشی اسبق رئال مادرید در مورد این شرایط گفت:” قطعا باشگاه باید با آنهایی که قصد حفظشان را دارد، برای تمدید مذاکره کند. مدل استانداردی وجود ندارد. مدیریت ورزشی همیشه شرایط بازیکنان ، نیازهایش و بازیکنان تیم های دیگر را زیر نظر دارد. البته سن مهم نیست. موفقیت ها نشان می دهد که سن تاثیری ندارد.”

رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده بود که هزینه های زیادی در بازار نقل و انتقالات نداشته باشد تا پول خود را برای خرید امباپه صرفه جویی کند اما وقتی که بازیکن فرانسوی خریده نشد، به سراغ جذب اورلین شوامنی با 20+80 میلیون یورو رفتند. فلورو در این باره می گوید:” سیاست در نظر گرفته شده توسط باشگاه را درک می کنم. نتایج نشان می دهند که این سیاست جواب داده است.”

فلورو در مورد سیاست جذب بازیکنان جوان با قیمت معقول پیش از افزایش قیمت و تورم گفت:” اگر بازیکنان جوان متعلق به آکادمی خود باشگاه باشند، می توان شرایطشان را دنبال کرد و آنها را قرض داد. اگر از باشگاهی دیگر خریده شوند، شرایط مشکل تر است به خصوص اگر از کشور دیگری بیایند و مجبور به آشنایی با لیگی جدید شوند. در سنین کم بازیکنان جوان زیادی در کشورهای مختلف هستند و سخت است که بتوان موفقیت یک بازییکن را پیش بینی کرد.”

مودریچ، بنزما، کروس و ناچو اگر به فرم سالهای اخیرشان ادامه بدهند، به گفته الکونفیدنسیال با پیشنهادی برای تمدید مواجه خواهند شد اما ماریانو، سبایوس و آسنسیو اگر اتفاق عجیبی در فصل آینده رخ ندهد، از تیم می روند. فوتبال مملو از اتفاقات عجیب است مثلا هیچ کس فکر نمی کرد که مسی یک سال پیش از بارسا برود یا این که دمبله در این تابستان قراردادش را تمدید کند. در هر صورت تا سال آینده هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.