مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید قطعا ستاره نسل جدید رئال مادرید است. ستاره برزیلی در شروع فصل و دو بازی مقابل آلمریا و آینتراخت هم نشان داد که کاملا آماده است.

رئال مادرید در مقابل آلمریا گل زودهنگامی را دریافت کرد و به کامبک نیاز داشت. وینیسیوس هر بار که صاحب توپ می شد، با تمام قوا می جنگید تا رئال را صاحب موقعیت کند. وینی 83 دقیقه درون زمین حضور داشت که پنج دوئل را برد، یک شوت به تیرک زد، چهار موقعیت گل با باز کردن فضاها ایجاد کرد که دو تایش موقعیت مسلم گلزنی بود. وینی در نهایت توانست با حرکتش به رئال کمک کند تا گل اول را بزند. در حقیقت او توپ را گرفت و به خط دفاعی المریا نفوذ کرد. توپش توسط بازیکنان المریا دفع شد و به آلمریا رسید و در نهایت لوکاس گل پیروزی را به ثبت رساند.

وینیسیوس که در فینال چمپیونزلیگ نیز گل قهرمانی رئال مادرید را به ثمر رسانده بود و عنوان بهترین بازیکن جوان فصل اروپا را ثبت کرده بود، در مقابل آینتراخت نیز به بنزما پاس گل داد تا به پیروزی رئال مادرید کمک کند. ستاره 22 ساله برزیلی در دو بازی اول فصل ارزشهایش را نشان داده و ثابت کرد که امسال می خواهد خودش و توانایی هایش را ثابت کند و نشان بدهد که موفقیت فصل گذشته اش یک موفقیت گذری نبوده و قطعا ادامه دار خواهد بود.

وینیسیوس فصل گذشته 22 گل زد، شانزده پاس گل داد و چهار پنالتی گرفت. در حقیقت 27.9 درصد گلها و 16.9 درصد پاس گلهای تیم با هنر او بود. این بازیکن حالا در سایت ترانسفرمارکت 100 میلیون یورو قیمت دارد و در لیست 30 نفره توپ طلا هم قرار گرفته است. وینی برای تمدید قرارداد با رئال تا 2027 هم به توافق رسیده و به زودی این خبر توسط مدیران رئال اعلام می شود.