مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید کاستیا با هدایت رائول در اردوی پیش فصل چندان درخشان ظاهر نشده است. آنها در مقابل فوئنلابرادا در بازی یکی مانده به اخر پیش فصلشان با نتیجه چهار بر سه شکست خوردند.

شرایط کاستیا نگران کننده نیست اما با این عملکرد خیلی بعید به نظر می رسد که آنها شانس چندانی برای صعود به لیگ دسته دو داشته باشند و فصل سختی پیش رویشان خواهد بود. فوئنلابرادا در اکثر دقایق بازی بهتر از کاستیا بود و خیلی سریع و در دقیقه 9 در والدبباس پیش افتد. کمی بعد نوئل، خرید کهکشانی کاستیا در تابستان گل تساوی را به ثمر رساند. دیگو دومین گلش را برای آلمریا در دقیقه 27 زد و آلوارو از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد.

دیگو در دقیقه 53 هت تریکش را برای فوئنلارادا با ضربه سر تکمیل کرد. کمی بعد لیوا خرید تابستانی کاستیا با یک حرکت تکنیکی و مارادونایی نفوذ کرد و گل سوم را برای نیکو مهیا کرد تا بازی باز هم مساوی شود اما فوئنلابردا گل چهارم را هم زد.

کاستیا هنوز یک بازی پیش فصل دیگر مقابل نومانسیا دارد و بعد از آن اولین بازی خود را در لیگ در روز هفتم شهریور مقابل لیننسه خواهد داشت. تیم رائول از هفت بازی تابستانی خود فقط دو پیروزی داشته که توانستند لوگو را با نتیجه دو بر یک شکست بدهند و دپورتیوو را هم در ضربات پنالتی مغلوب ساختند. تیم رائول مقابل گرانادا شکست خورد و مقابل خرز، رئال آیرون و اتلتیکو بالئاراس به تساوی رسید.