مرجع خبری رئال مادرید: مارکا گزارشی بدون اسم نویسنده در مورد آخرین شرایط پیشنهاد منچستریونایتد به کاسمیرو منتشر کرده است که البته با توجه به نوع نوشتار احتمال می رود که خوزه فلیکس دیاز نویسنده آن باشد که احتمالا جرئت نداشته که روی این خبر جنجالی اسم خود را بزند.

در این گزارش نوشته شده است:”فوتبال مملو از تصمیم های دردناک است. برخی از آنها قابل بحث هستند و برخی دیگر جای تردیدی باقی نمی گذارند. بحث کاسمیرو و پیشنهاد منچستریونایتد در دسته اول جای می گیرد. احتمال معامله وجود دارد و ابهامات زیادی وجود دارد اما کاسمیرو فقط در صورتی جدا می شود که هم باشگاه و هم خود بازیکن به نتیجه برسند که این برایشان بهترین گزینه است. پول زیادی در میان است و حالا باید پیش از تصمیم نهایی، بررسی انجام شود. از نظر فوتبالی چیز زیادی نمی توان در مورد بازیکن برزیلی گفت، بازیکنی وفادار که همیشه عملکرد خوبی داشته و هیچ کس در موردش تردیدی ندارد. آنچلوتی و رختکن هم او را دوست دارند اما پنجره نقل و انتقالات بخشی از فوتبال است و پیشنهاد یونایتد نیز پیشنهادی درخور بررسی است.”

“ابهامات وجود دارند. آیا بازیکنی که در سال 2014 با شش میلیون یورو خریده شد و بعد از یک سال حضور در پورتو برگشت، هزینه هایش را جبران کرده؟ قطعا. آیا همچنان می تواند در بالاترین سطح باشد؟ قطعا. پیشنهاد برای باشگاه و بازیکن مهم است؟ قطعا. با حضورشوامنی جانشین وجود دارد؟ قطعا. آیا کاسمیرو می خواهد جدا شود و رئال می خواهد بفروشد؟ تردید این جا شروع می شود. کاسمیرو درها را به روی جدایی نبسته است. در حال بررسی اتفاقات پیراهن منچستریونایتد است. با دقت در حال بررسی است که آیا باشگاه انگلیسی می تواند به روزهای خوبش برگردد یا نه. نبود این تیم در چمپیونزلیگ نکته مهمی است و بدین ترتیب کاسمیرو باید از تورنمنتی دور شود که پنج سال آن را برده است. در حال حاضر همه چیز مثل یک معماست اما به زودی شرایط روشن خواهد شد. کاسمیرو می داند که در هر صورتی مورد حمایت هواداران،، باشگااه، کادر فنی و هم تیمی هایش است. مدیران رئال هم همچون بازیکن برزیلی در حال ارزیابی شرایط هستند. در هر صورت همه چیز به موضع خود بازیکن بستگی دارد. همه با خونسردی شرایط را دنبال می کنند و سعی می کنند بهترین تصمیم را بگیرند تردیدی در مورد توانایی های کاسمیرو وجود ندارد. این بازیکن در ماه های اخیر پیشنهادهای دیگری هم داشته اما هیچ کدام به اندازه پیشنهاد یونایتد جذاب نبوده اند. از سویی او از نظر مالی نیز پیشنهاد بسیار جذابی دریافت کرده که پاسخ رد دادن به آن خیلی مشکل است. بازیکن برزیلی البته از آن بازیکنانی نیست که فقط به فوتبال فکر کند و روی مسائل دیگری هم تمرکز دارد. او در حال سرمایه گذاری در مسائل مختلف است و به همین خاطر به مسائل مالی نیز اهمیت دارد. درست است که زندگی راحتی در مادرید دارد اما نمی تواند احتمال جدایی را رد کند هر چند که حمایت رئال مادرید از او هم نکته مهمی برایش است.”