مرجع خبری رئال مادرید : آس گزارش داده است که دنی سبایوس حداقل تا یک سال دیگر در رئال مادرید می ماند. در حقیقت او تا تابستان 2023 با رئال قرارداد دارد و ممکن است که باشگاه به زودی به او پیشنهاد تمدید بدهد. آنچلوتی از تعهد و رفتار این بازیکن راضی است و روی او حساب می کند.

سبایوس در هر دو بازی آغازیین فصل رئال به عنوان یار تعویضی به زمین آمده است، نکته ای که نشان می دهد که آنچلوتی روی او کاملا حساب می کند. مربی ایتالیایی به سبایوس اعلام کرده است که اگر بماند، شانس های خود را خواهد داشت و می تواند یکی از جایگزین های مثلث KCM در آینده باشد. در حقیقت کارلو حس می کند که سبایوس شبیه ترین بازیکن ترکیب به مودریچ است و در بازار نقل و انتقالات نمی توان گزینه ای بهتر از دنی را برای جانشینی لوکا در آینده پیدا کرد.

اس گزارش داده است که کارلتو در ابتدا به استفاده از سبایوس در ترکیب اصلی مقابل آلمریا فکر می کرد اما در نهایت به سراغ زوج شوامنی – کاماوینگا رفت که چندان موق نبود. به هر صورت به نظر می رسد که کارلو به شکل ویژه ای روی سبایوس حساب می کند و به همین خاطر این بازیکن را از جدایی منصرف کرده است.

آنچلوتی اعتقاد دارد که با جدایی آسنسیو، نقش سبایوس از قبل هم محوری تر می شود چرا که اگر مارکو جدا شود، سیستم فصل رئال به 2-4-4 تغییر می کند و حضور سبایوس به عنوان یکی از هافبک ها خیلی مهم است. البته نظر باشگاه این است که چه آسنسیو بماند و چه برود، همچنان سبایوس بخش مهمی در رئال خواهد بود.

سبایوس در رئال مجموعا 46 بازی داشته که سه گل زده و چهار پاس گل داده است و در مقطع پایانی فصل گذشته نقش مهمی داشت.