مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس در بازی با مایورکا با اسکورت چندو سرپرست رئال مادرید از زمین خارج شد. وینی دقایقی پیش از سوت پایانی با آخیره سرمربی مایورکا درگیر شد. برخی حتی می گویند که یک نفر از روی نیمکت مایورکا فریاد وینی خیلی خوشحال بود که دوئل فردی خود را با مافئو برده بود و در این بازی گل زده بود تا برای پنجمین بازی پیاپی گل بزند. وینی در این فصل دو پاس گل هم داده تا شروع فصل بی نقصی داشته باشد. گفته می شود که وینیسیوس به وایخنت مدافع مایورکا که مدام روی او تکل می زده، زبانش را در آورده و گفته:”بیشتر می خواهی؟ رقص بیشتری می خواهی؟ اوکی!”

وینیسیوس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد آن هم در حالی که روی او سه خطا انجام شد که در کنار لوکاس وازکز بیشترین عدد را داشت. تا کنون روی وینیسیوس در لالیگا پانزده خطا انجام شده است. در فصل گذشته 74 خطا رویش انجام شد که پس از فکیر، مونیاین، گالان و گدس پنجم شد.

وینیسیوس از آن بازیکنانی است که دوست دارد حریفش را تحریک کند. البته سبک بازی او نظیر دریبل زدن و جا گذاشتن حریف باعث می شود که چنین اتفاقی برای او اجتناب ناپذیر است اما برخی تصور می کنند که وینی بهتر است که به جای تحریک کردن رقبا روی بازی خودش تمرکز کند.. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس و داور بازنشسته در مورد وینیسیوس گفت :” یک نفر در رئال باید به وینیسیوس بگوید که این رفتار به ضرر اوست. وینیسیوس در مسیر تبدیل شدن به نیمار است.” هر چند که آنچلوتی از او دفاع کرد.