مرجع خبری رئال مادرید : کل کل وینیسیوس با اعضای رختکن مایورکا در بازی یکشنبه به یکی از سوژه های جنجالی رختکن تبدیل شده است.

رادیو کادناسر گزارش داده است که وینیسیوس به تمسخر بازیکنان مایورکا در جریان بازی پرداخته استکه این مسئله به مذاق کادر فنی و بازیکنان رختکن رئال خوش نیامده است. در حقیقت برخی بازیکنان رئال بعد از بازی و در رختکن با وینیسیوس صحبت کرده اند و از او خواسته اند که از این رفتارها دست بردارد چرا که چنین کاری باعث ضربه خوردن به وجهه خودش و رئال مادرید می شود. در حقیقت برخی بازیکنان رئال می گویند که تا کنون بارها با وینیسیوس در مورد این موضوع صحبت کرده اند و به او گفته اند که چنین رفتارهایی به ضرر خودش و تیم است.

وینیسیوس روند ورزشی خوبی دارد و بازیکنان رئال حس می کنند که چنین کارهایی صرفا باعث تحریک کردن دیگران می شود. البته آلوارو بنیتو بازیکن اسبق رئال در این باره گفت:” لوئیز سوارز نیاز به درگیری دارد تا خوب بازی کند و وقتی که درگیر نمی شود، نگران کننده است. وینیسیوس نیز به این کارها نیاز دارد تا انگیزه بگیرد. ” البته کیکو ناروائز بازیکن اسبق اتلتیکو نیز گفت:” در دوران بازی ما، دوربین های زیاد نبود. همیشه کل کل می کردیم اما چیزی که درون زمین رخ می داد، همان جا می ماند.”

البته وینیسیوس تنها مقصر این جریانات نبود. به طور مثال آخیره سرمربی مکزیکی مایورکا با فریاد از روی نیمکت از بازیکنانش خواسته بود که وینیسیوس را بزنند!