مرجع خبری رئال مادرید : مسئولان فوتبال اسپانیا با سکوت در مقابل رفتارهای نژادپرستانه در حال ضربه زدن به ورزش کشورشان هستند.

در حقیقت چند روز پیش خبر رسید که هیچ برخوردی با هواداران بارسا به خاطر توهین به وینیسیوس در نیوکمپ در سال گذشته نشده و حالا باید دید که آنها چه واکنشی نسبت به تصاویر توهین به وینیسیوس در ورزشگاه متروپولیتانو دارند.

گرهی از هواداران اتلتیکو یکشنبه شب در اطراف ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو شعار دادند:” تو یک میمونی، وینیسیوس تو یک میمونی.” که تصاویر این شعارها به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

باشگاه اتلتیکو مادرید با داغ کردن جو بازی در روزهای اخیر و این که هیچ تلاشی برای جلوگیری از این شعارها و اقدامات نداشته، مقصر اصلی اتفاقات است.

از سویی در زمانی که رودریگو گوئس گلزنی کرد، کنار زمین با وینیسیوس رقصید. در این لحظه هواداران اتلتیکو اشیای مختلفی را به درون زمین پرتاب کردند که مونوئرا مونترو داور این بازی برخی از این اشیا را برداشت و به ناظر بازی تحویل داد.

بازی امشب هیچ دلیلی برای محروم نشدن هواداران اتلتیکو باقی نمی گذارد و برخورد نشدن با آنها به معنی همدستی مقامات فوتبال اسپانیا با اشاعه نژادپرستی است.