مرجع خبری رئال مادرید : ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید با نشریه جی کیو در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

عشق جدا از فوتبال:” عاشق مد هستم و دوست دارم که خوشپوش باشم. لباس ها و کفش ها را دوست دارم. تصاویر زیادی را در اینستاگرام منتشر می کنم. مادرم خیلی دوست دارد که کت و شلوار بپوشم و به همین خاطر وقتی پیشنهاد بالنسیاگا را دریافت کردم، مادرم خیلی هیجانی گفت و از من خواست که حتما این کار را انجام بدهم. به همین خاطر این کار را انجام دادم و خیلی دوست داشتم. به آنها گفتم که اگر امکانش باشد، آماده ام که این کار را تکرار کنم. تجربه زیبایی بود اما من فوتبالیست هستم نه مدل. دنیای مد را دوست دارم اما می خواهم خوب بازی کنم و بعد از آن ببینیم چه می شود.”

الگوها” از مودریچ و کروس چیزهای زیادی یاد گرفتم. اول از همه در مورد پستشان درون زمین و مشخصه هایشان اما همچنین در مورد کارهایی که درون زمین انجام می دهند : نحوه ورزش کردن، رفتارهایشان بعد از تمرینات، استراحت کردن و … این کارها را تقلید می کنم چون برای من خیلی خوب هستند.”

بازی کردن در رئال:” این رویای بچگی من است. بزرگترین باشگاه دنیا هستند و وقتی به سراغ من آمدند، تردیدی نداشتم که آنها را به خدمت بگیرم.”

تفاوت با بازی در رن:” متفاوت است. ابعاد دیگری دارد اما با بازی در رئال خیلی فرق دارد. گاهی وقتی به کشورهای دیگر سفر می کنم، تصور می کنم که مردم من را نخواهند شناخت اما من را می شناسند چرا که بازیهای رئال را کل دنیا می بینند. این یک شوک نبود. به شهرت عادت داشتم اما این ابعاد دیگری دارد.”

رختکن رئال مادرید:”من برونگرا هستم. با همه صحبت می کنم. این برایم ساده تر است و از اولین لحظه همه با من برخورد خوشایندی داشتند. هماهنگی من سریع و آسان بوده است. بهترین دوستانم به خاطر همزبان بودن با من، فرانسوی ها هستند اما با همه صحبت می کنم. با شوامنی، رودیگر، بنزما و الابا بیشتر صحبت می کنم. زندگی در مادرید، آب و هوا و مردم را دوست دارم.”

اهمیت آنچلوتی:”یکی از بهترین های دنیاست چرا که توانسته تورنمنت های متفاوتی را در بسیاری از کشورها ببرد. با بازیکنانش و با جوان ها خیلی صحبت می کند. وقتی به این جا آمدم، به من وظایفی داد و به من توضیح داد که از من چه می خواهد. چه فیکس باشم و چه نیمکت نشین، به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.”

خودت را چگونه توصیف می کنی؟” فردی هستم که از زندگی خیلی لذت می برم و برایم مهم نیست که دیگران چه بگویند. فقط خانواده و هم تیمی هایم مهم هستند. من درست مثل سه سال پیش هستم. فرد باهوشی هستم که برای موفقیت تمرکزم را از دست نمی دهم. همیشه خونسرد هستم. شخصیتی خندا نو خونگرم هستم. فقط باید پای راستم را عوض کنم چون خیلی بد است!”

جام محبوبش:” سال گذشته چهار جام (با احتساب سوپرجام اروپا) را بردیم و برای همین به مادرید آمدم. خیلی خوشحال هستم اما حالا می خواهم بهتر شوم. فرانسه برای جام جهانی قطر شانس بیشتری دارد چرا که بازیکنانی در کلاس جهانی داریم. حضور در جام جهانی یک رویاست.”