مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور فقط 22 سال سن دارد اما رفتار و عملکردش مثل یک بازیکن باتجربه است. او حالا لیدر رئال مادرید و تیم ملی برزیل است که پرافتخارترین تیم های تاریخ در سطح باشگاهی و ملی هستند. وینی اما بدون ترس از فشار هر دو پیراهن توانسته بهترین نمایش ممکن را از خود ارائه بدهد.

مصدومیت نیمار در مقابل صربستان باعث شد تا وینیسیوس به ستاره اصلی تیم ملی برزیل تبدیل شود و وینی نه تنها از این چالش نترسید بلکه با اعتماد به نفس کلید خط حمله تیم ملی برزیل را به دست گرفت. وینی در مقابل سوییس نمایش خوبی داشت و حرکت پیش از گل رودریگو گوئس را هم طرح ریزی کرد و حتی این فرصت را داشت که اولین گلش در جام جهانی را هم بزند اما این گل به علت آفساید ریچارلیسون مردود شد.

وینیسیوس در این فصل 1758 دقیقه در رئال مادرید داشت و با ده گل و پنج پاس گل به یکی از لیدرهای تیم تبدیل شدو حالا در تیم ملی برزیل نیز قدرت رهبری خود را به رخ می کشد. وینی احتمالا مقابل کامرون استراحت می کند. نیمار از بازی یک هشتم نهایی برمی گردد اما مشخص نیست که بازیکن پی اس جی در چه سطحی از آمادگی قرار دارد و به همین خاطر نقش وینی خیلی مهم است.