مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید شرایط صید جواهرات جام جهانی را دنبال می کند. برخی از نمونه ها را مرور می کنیم:

یوشکو گواردیول: مدافع 20 ساله کروات لایپزیش که عملکرد درخشانی داشت و در سالهای اخیر نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. حالا اوکی دیاریو گزارش داده است که مودریچ به رئال توصیه کرده که این بازیکن را بخرند. رئال در صورت جدایی ناچو و وایخو در پایان فصل به دنبال تقویت ترکیبش در پست دفاع میانی خواهد بود که گواردیول می تواند یکی از گزینه ها باشد. البته گفته می شود که لایپزیش برای فروش این مدافع بیش از 90 میلیون یورو می خواهد که بعید است که رئال حاضر به پرداخت آن شود.

کودی گاکپو: وینگر آیندهوون عملکرد درخشانی را در جام جهانی داشته و با سه گل در کنار رشفورد، امباپه و والنسیا بهترین گلزن جام جهانی است. گامپو در این فصل در رده باشگاهی و ملی سیزده گل و هفده پاس گل داشته و روی 30 گل تاثیر مستقیم داشته که رئال با دقت شرایطش را دنبال می کند. قیمت گاکپو حدود 60 میلیون یورو تخمین زده می شود . فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی تمایل رئال به گاکپو را تایید کرده است. منچستریونایتد هم شرایط خرید این بازیکن را در تابستان گذشته دنبال می کرد.

سزار آزپیلیکوئتا: راب پرتلی خبرنگار بی بی سی گزارش داده است که رئال مادرید در ژانویه در فکر خرید سزار آزپیلیکوئتا دفاع کناری چلسی خواهد بود. قدرت رهبری و آچارفرانسه بودن این بازیکن همواره مورد توجه رئال بوده است و می تواند برای تقویت پست دفاع راست به رئال مادرید بیاید. اگر چلسی بتواند خریدی در پست دفاع راست داشته باشد، درها به روی جدایی آزپیلیکوئتا باز خواهد شد.

ماتیوس ناسیمنتو: مهاجم 18 ساله بوتافوئگو مدتهاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. این بازیکن در تیم زیر 20 سال برزیل جایگاه ثابتی دارد و در این فصل 37 بازی داشته است و چلسی نیز جویای شرایط اوست. رابر پرتلی خبرنگار بی بی سی گزارش داده است که رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب ناسیمنتو دارد. گفته می شود که پیشنهاد مالی رئال برای خرید وی جذاب تر از چلسی خواهد بود و این بازیکن در ابتدا می تواند به کاستیا ملحق شود.

اندریک: مهاجم پالمیراس مدتهاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. حالا فابریزیو رومانو گزارش داده است که هر چند که پی اس جی و چلسی هم شرایط جذب مهاجم 16 ساله را دنبال می کنند اما رئال به صورت جدی فشار می اورد.

برونو فرناندز: نشریه رکورد گزارش داده است که رئال مادرید شرایط خرید برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد را دنبال می کند. برونو از زمان حضور در اسپورتینگ مورد توجه رئال مادرید است. برونو تا 2026 با  یونایتد قرارداد دارد و خیلی بعید است که شیاطین سرخ تمایلی به از دست دادن او داشته باشند. برونو در سه سال در اولدترافورد 146 بازی داشته که 53 گل و 42 پاس گل داشته است.

ولاهوویچ: رسانه های ایتالیا مدعی شده اند که رئال مادرید به جذب مهاجم یوونتوس به عنوان رقیب و جایگزین بنزما فکر می کند که البته مشخص نیست که این اتفاق چقدر محتمل خواهد بود.