مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید در دوره های قبلی جام جهانی خریدهایی نظیر رونالدو نازاریو، اوزیل، کورتوا، خامس و … را داشته است و حالا به نظر می رسد که در جام جهانی قطر هم رئال مادرید بازیکنان دیگری را زیر نظر گرفته است.

جود بلینگام: هافبک انگلیسی دورتموند به هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان 2023 تبدیل شده است. رئال مدتهاست که شرایط خرید وی را دنبال می کند هر چند که مشکل این جاست که دورتموند مبلغ 150 میلیون یورو می خواهد و  لیورپول مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. او در جام جهانی با یک گل و یک پاس گل درخشید و یکی از بهترین بازیکنان تیم ساوتگیت بود. انگلیس فاصله چندانی تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ نداشت و اگر کین پنالتی خود را از دست نمی داد، داستان متفاوت بود.

انزو فرناندز: الترناتیو رئال مادرید با توجه به قیمت بالای بلینگام است. انزو شروع درخشانی در جام جهانی داشت و فعلا یک گل و یک پاس گل داده و می تواند عنوان پدیده مسابقات را داشته باشد. اولین فصلش را در فوتبال اروپا در بنفیکا سپری می کند که هافبک کامل و دونده ایست.رقم فسخ قراردادش 120 میلیون یوروست اما رئال شرایط خرید او را دنبال می کند.

یوشکو گواردیول: مدافع 20 ساله لایپزیش از نظر خیلی ها بهترین مدافع میانی جام جهانی بوده است. چلسی در تابستان گذشته برای خریدنش 90 میلیون یورو پیشنهاد داد که لایپزیش رد کرد. جام جهانی درخشانی داشته است.  خرید در پست دفاع میانی برای رئال در اولویت نیست اما باشگاه نگران است که در آینده در مورد از دست دادن چنین بازیکی حسرت بخورد.

کودی گاکپو: وینگر آیندهوون در تیم ملی هلند خوش درخشید. او در مرحله گروهی در سه بازی سه گل زد که البته در مرحله حذفی افت کرد. د ر هر صورت لیگ هلند برایش کوچک است. مهاجمی خوش قامت و  سریع است و در این فصل 13 گل و 17 پاس گل داشته است. در حال حاضر به نظر می رسد که شانس یونایتد برای پیوستنش به رئال خیلی بیشتر از رئال مادرید است. قیمتش حدود 55 میلیون یورو تخمین زده می شود.

گونسالو راموس: شاید تا قبل هت تریکش مقابل سوییس کمتر کسی در دنیای فوتبال نامش را شنیده باشد اما به نظر می رسد که مهاجمی است که اینده درخشانی دارد و با توجه به این که هنوز قیمتش زیاد بالا نرفته و رئال هنوز جایگزینی برای بنزما نخریده، می تواند به برنابئو بیاید. در بنفیکا با چهارده گل و شش پاس گل خوش درخشیده است. قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 24 میلیون یوروست هر چند که بنفیکا مبلغ بسیار بالاتری طلب خواهد کرد.