مرجع خبری رئال مادرید: نشریات آس و مارکا در سالهای اخیر هواداران رئال را با خرید هالند و امباپه سر کار گذاشتند تا فروش رسانه هایشان بیشتر شود و حالا با ماجرای جود بلینگام در حال گرم کردن سر هواداران هستند.

در ماه های اخیر اخبار ضد و نقیض در مورد هافبک انگلیسی دورتموند بسیار زیاد بوده است. به طور مثال در اوایل پاییز نشریات اسپانیایی معتقد بودند که بلینگام اصلی ترین گزینه رئال برای تابستان 2023 است و انتقالش به رئال قطعی است. در اواسط پاییز و پیش از جام جهانی همه رسانه ها نوشتند که این بازیکن به لیورپول می رود چرا که رئال حاضر نیست که مبلغ 150 میلیون یوروی درخواستی دورتموند را بپردازد و حالا دوباره این رسانه ها در چرخش جدیدشان مدعی شده اند که بلینگام به رئال مادرید خواهد آمد چرا که خودش دوست دارد در برنابئو بازی کند!

حقیقت این است که روند سینوسی اخبار در مورد بلینگام به خوبی نشان می دهد که رسانه ها برای این که تنور اخبارشان را داغ نگه دارند، این اخبار را مطرح می کنند. رئال در سالهای اخیر سیاست ریاضت اقتصادی را در یپش گرفته است. به طور مثال فصل گذشته رئال مادرید 150 میلیون یورو ضرر مالی داد که مجبور شد با فعال سازی اهرم اقتصادی این ضرر را قایم کند و برای فصل آینده نیز مشخص نیست که آیا باشگاه می تواند با سلامت از مشکلات مالی خود عبور کند یا نه. به همین علت بعید است که باشگاه حاضر شود که 150 میلیون یورو برای بلینگام یا 120 میلیون یورو برای انزو فرناندز بپردازد و چنین اخباری چیزی فراتر از گرم کردن سر هواداران در روزهای بی خبری رسانه ها نیستند!