مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید بعد از جام جهانی سه بازی رسمی داشته که دو برد و یک شکست کسب کرده اما عملکرد رئال در این بازیها چنگی به دل نمی زند. در حقیقت بسیاری از بازیکنان درخشان آغاز فصل حالا آن قدر هم سرحال نیستند. عملکرد بازیکنان رئال بعد از جام جهانی را مرور می کنیم:

کورتوا: در مقابل وایادولید درخشان بود و چهار توپگیری داشت اما در بازی با ویارئال شب جالبی نداشت و فقط سه تا از پنج شوت را مهار کرد. در حقیقت کورتوا هر چند که از بازیکنان خوب ترکیب رئال است اما به درخشانی فصل گذشته نیست.

کارواخال: بعد از حضور در مقابل وایادولید در دو بازی اخیر به علت مصدومیت حضور نداشته است. در حالی که در بخش اول فصل به نظر می رسید که مشکل مصدومیت هایش تمام شده اما به نظر می رسد که این کابوس تمام شدن نیست. در این فصل 1400 دقیقه بازی کرده است. سال گذشته به 2600 دقیقه رسید و در فصل 21-2020 فقط 1119 دقیقه بازی کرد.

میلیتائو:در مقابل کاسرنیو 45 دقیقه و در مقابل وایادولید 90 دقیقه بازی کرد که در بازی دوم دفاع راست بود. در پست جدیدش در رئال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و اس پز مهار پینو برنیامد و در حملات نیز جالب نبود. به نظر نمی رسد که پست دفاع راست برایش منساب باشد.

رودیگر: در هر سه بازی رئال بعد از جام جهانی حضور نداشته اما عملکردش مقابل ویارئال به شدت ضعیف بود و کیفیت پایینی داشت. آنچلوتی با مصدومیت آلابا چاره ای جز استفاده از او در هفته های آینده ندارد. باید دید که زوج رودیگر – میلیتائو چه نمایشی دارند.

مودریچ: بازیکن کروات در سن 37 سالگی از نظر بدنی دچار افت محسوسی داشته است و خستگی جام جهانی در بدنش مشهود است. مقابل وایادولید دو دقیقه بازی کرد و مقابل کاسرنیو استراحت کرد اما در مقابل ویارئال نتوانست بیش از 70 دقیقه بازی کند. باید دید که آیا از پس خستگی جام جهانی بر می آید یا نه.

کاماوینگا: ادواردو  در سه بازی رئال دقایقی داشته است. ضعیف ترین نمایش او در حضور 90 دقیقه ای مقابل کاسرنیو بود. باید دید که بعد از جام جهانی در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار می گیرد یا نه.

شوامنی: این بازیکن از ستارگان جام جهانی قطر بود اما در بازگشت از رئال افت مشهودی داشته و حالا با مصدومیت مواجه شده است و انچلوتی باید به دنبال جایگزینش باشد.

والورده: در فرم فوق العاده ای به قطر رفت اما عملکرد ضعیف اروگوئه باعث شد تا از نظر روحی به هم بریزد. عملکرد والورده در بازیهای اخیر رئال به شدت ضعیف بوده به شکلی که در هیچ کدام از این سه بازی هیچ شوتی نزده آن هم در حالی که قبل از رفتن به قطر میانگین دو شوت در هر بازی را داشت.

هازارد: در مقابل کاسرس فیکس بود و بدترین بازیکن رئال مادرید بود. آنچلوتی امیدی به او ندارد و به نظر می رسد که خودش هم امیدش را به خود از دست داده است.

آسنسیو: مقابل وایادولید دو شوت زد که یکی در چارچوب بود، مقابل کاسرنیو تقریبا محو بود و مقابل ویارئال نیز در آخرین دقیقه بازی مرتکب اشتباهی فاحش شد و نزدیک بود که باعث دریافت گل دوم رئال شود.

وینیسیوس: در مقابل کاسرس بازی نکرد اما در دو بازی لالیگایی حضور داشت. در مقابل وایادولید و ویارئلا پنج شوت زد که فقط سه تایش در چارچوب بود اما در زمانی که رئال به گل نیاز داشت، موفق نبود. در مقابل ویارئال دو موقعیت مسلم را از دست داد.

رودریگو گوئس:  بازیکن وایادولید شاید تنها بازیکن حاضر در جام جهانی در رئال باشد که دچار افت نشده است.  در مقابل وایادولید از روی نیمکت وارد شد و نمایش خوبی داشت و در مقابل ویارئال نیز تعویضی طلایی بود که دو شوت زد. گل پیروزی را مقابل کاسرنیو زد.