مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید در ورزشگاه ملک فهد در حالی مقابل بارسلونا شکست خورد که ایرادهای دفاعی در تیم مشهود بود. رئال روی سه اشتباه فاحش سه گل خورد و البته می توانست گلهای بیشتری دریافت کند.

روی گل اول، رودیگر پسا اشتباهی به کاماوینگا داد تا بوسکتس صاحب توپ شود و بارسلا به راحتی به کل برسد. کارواخال و میلیتائو بسیار ضعیف عمل کردند و خط هافبک رئال کاملا تیم و میدان را خراب کرد. اشتباه سبایوس در نیمه دوم نیز باعث شد تا پدری گل سوم را بزند. آنچلوتی با تایید اشتباهات دفاعی تیمش گفت که بازیکنان رئال دو گل اول را به حریف کادو داده اند.  بارسلونا در این بازی 45 دوئل را برد و رئال مادرید 30 تا. گاوی به تنهایی 10 دوئل فردی را برد.

میلیتائو تنها مهره دفاعی قابل قبول رئال بود که البته او هم چندین بار در مقابل لواندوفسکی کم آورد. فرلاند مندی که در سه فصل اولش در رئال مثل یک صخره ظاهر شده بود، در این فصل به شدت ضعیف بوده و در مقابل دمله هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت و کارواخال و رودیگر عنوان  بدترین مدافعان میدان را کسب کردند. کارواخال در کل بازی فقط دو تا از هفت دوئل فردی را برد. مصدومیت الابا باعث شده بود تا رودیگر فیکس شود اما مدافع آلمانی به شدت ضعیف عمل کرد و کاملا نامطمئن بود. در حالی که خط دفاع رئال مادرید ویران شده بود، ناچو در دقیقه 72 وارد زمین شد تا جایگزین کارواخال شود. ناچو در  این فصل فقط 642 دقیقه داشته و جدا شدنش از رئال مادرید دور از انتظار نیست.

رئال مادرید فصل جاری را با چهارده پیروزی و دو تساوی آغاز کرد و شروع فصل با کسب سوپرجام اروپا رویایی بود اما سراشیبی رئال پیش از جام جهانی اغاز شد و همچنان ادامه دارد. عجیب این که حالا تقویم دشواری پیش روی رئال مادرید است. رئال مادرید زمان برای ریکاوری ندارد و باید در کوپا به جلو حرکت کند، اختلافش با بارسا در لالیگا را جبران کند، به دنبال قهرمانی جام جهانی باشگاه ها باشد و پنج هفته دیگر هم در انفیلد مقابل لیورپول بازی کند.  حقیقت این است که توجیه خستگی ناشی از جام جهانی هم نمی تواند توجیه مناسبی باشد چرا که بارسا پنج بازیکن بیشتر از رئال در جام جهانی داشت.