مرجع خبری رئال مادرید: الکونفیدنسیال در مقاله ای به قلم اولیسس سانچز فلورس به عملکرد ضعیف آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید در بازیهای اخیر اشاره کرده است.

در حقیقت عملکرد دفاعی رئال مادرید در بازیهای اخیر به شدت نگران کننده بوده است و رودیگر یکی از عوامل اصلی شکست رئال مقابل بارسا بود که روی گل اول مرتکب یک پاس فاجعه شد. در نبود آلابا، مدافع المانی به هیچ وجه نتوانست خلاء او را پر کند. در این مقاله به این نکته اشاره شده است که رودیگر ضعف های زیادی دارد که باید اصلاح کند. در حقیقت آنتونیو برای بازیسازی از عقب مشکلات زیادی دارد، بازیخوانی را بلد نیست و مرتکب اشتباهات فاحشی شده است. هدف رئال این بود که با حضور رودیگر خط دفاعی خود را منسجم کند اما این هدف به نتیجه نرسیده است و سوپرجام اسپانیا باعث شده تا برخی تصور کنند که خرید رودیگر یک خرید فاجعه بوده است چرا که این بازیکن به هیچ وجه قدرت رهبری و انسجچام کافی را ارائه نداده است.

رودیگر مقابل والنسیا نمایش بدی داشت و مقابل بارسلونا فاجعه بود. او در نیمه نهایی جایگیری ضعیفی داشت و کاملا نمطمئن عمل کرد و در سوپرجام کاملا ویران  و شکننده بود.رودیگر به هیچ وجه قرار نیست که “په په بعدی” رئال مادرید باشد چرا که نه قدرتمند است و نه مطمئن. این بازیکن با اطمینان زیادی به رئال آمد و قرار بود که خاطره په په اسطوره پرتغالی رئال را تجربه کند. رودیگر تجربه حضور در تیم های مختلف را داشت  و در چلسی با قدرت و سرعتش شناخته می شد اما در رئال به مدافعی نامطمئن، معمولی و پراشتباه تبدیل شده است  که جایگیری مطمئنی ندارد و تصمیم های درستی نمی گیرد.

به گفته الکونفیدنسیال، آنچلوتی از عملکرد رودیگر راضی نیست و حس می کند که ناچو از او مطمئن تر است. بازیکن آلمانی از فرصت هایش به هیچ وجه استفاده نکرده و انسجام کافی را نداشته است و نتوانسته جایگاهی در تیم پیدا کند. در تابستان مدیران رئال می گفتند که با خرید رایگان رودیگر یک شاهکار را رقم زده اند اما عجیب این است که همان قدر که کریستنسن هم تیمی سابق رودیگر در بارسا درخشیده، مدافع آلمانی کاملا غیرمطمئن ظاهر شده است.

رودیگر در حال حاضر به هیچ وجه حریفان را نمی ترساند و در سحط مناسبی هم ظاهر نشده است و نتوانسته انتظاراتی که از او وجود داشت را برآورده سازد. رودیگر حتی در مقابل کریتننسن هم به خریدی شکست خورده تبدیل شده چه برسد به این که بخواهد با په په مقایسه شود. تجربه خرید رایگان و موفق آلابا در فصل گذشته باعث شد تا مدیران رئال به سراغ رودیگر بروند اما مدافع آلمانی نتوانسته آن تجربه را تکرار کند. رودیگر به جز گل معروفش مقابل شاختار که باعث شکستگی پیشانی اش شد، صحنه جالب دیگری را رقم نزده است و در ال کلاسیکوی ریاض شب ضعیفی داشت.