مرجع خبری رئال مادرید: عملکرد ضعیف رئال مادرید به شدت نگران کننده است. مارکا حالا در گزارشی به شرایط 13 بازیکنی پرداخته که شرایطی بحرانی دارند. در حقیقت شاید کورتوا، بنزما، کروس، رودیگو و میلیتائو تنها بازیکنانی هستند که دچار چنین افت فاحشی نشده اند در حالی که اوضاع بقیه تیم در بازیهای اخیر خراب بوده است.

دنی کارواخال: دنی در جام جهانی هم شرایط خوبی نداشت و نیمکت نشین بود و مارکوس یورنته مقابل مراکش به او ترجیح داده شد. کارواخال با شرایط نامناسب بدنی به رئال برگشت و عملکردش مقابل بارسلونا فاجعه بار بود.

مندی: به جام جهانی نرفت اما عملکرد ضعیفی داشته است. مقابل بارسا بدترین بازیکن میدان نبود اما از سطح ایده آلش دور است. اشتباهش مقابل ویارئال نابخوشدنی است.  کیفیت پایینش باعث شده تا مدیران رئال به صورت جدی به دنبال خرید در پست دفاع جپ و بازگرداندن فارن گارسیا باشند.

رودیگر: مدافع آلمانی به خریدی شکست خورده از چلسی تبدیل شده است. مصدومیت الابا فرصتی طلایی بود تا خودش را نشان بدهد اما در سوپرجام در هر دو بازی به شدت ضعیف عمل کرد.

والورده: به عنوان یک ستاره و با هشت گل زده به جام جهانی رفت اما از زمان بازگشت از دوحه به شدت افت کرده و بازیهای ضعیفی دارد. انرژی کافی را ندارد و تاثیر خود را روی تیم از دست داده و یک مهره اضافی در بازیهای اخیر رئال مادرید بوده است.

مودریچ: در سن 37 سالگی کاملا از نظر بدنی بریده است. جام جهانی سنگینی را داشت که در این سن و سال به نظر می رسد که رویش تاثیر منفی گذاشته و بدترین نکته این است که در این سن و سال همچنان قصد ندارد که قید حضور در تیم ملی را بزند. مقابل بارسا بسیار ضعیف عمل کرد و تعویض شد. از نظر بدنی اماده نیست.

کاماوینگا: این بازیکن هم در جام جهانی دقایق زیادی نداشت که البته در پست غیرتخصصی خود یعنی دفاع چپ بازی کرد. هرگز به عنوان یار فیکس خوب نبوده و به عنوان یار تعویضی بهتر بوده است. در بازیهای اخیرش که فیکس بوده، بی دقت و بی نظم بوده و بین دو نیمه تعویض شده است.

هازارد: در بازیهای اخیر فرصتی نداشته اما در حضور مقابل کاسرنیو به شدت ضعیف عمل کرد. او بسیار کمرنگ است و نمی توان به خاطر استفاده نکردن از او به آنچلوتی ایراد گرفت.

اودریوزولا: گزینه ایده الی برای انچلوتی نیست. مقابل کاسنروی بازی کرد و مصدوم شد.  امیدی به آینده بازیکن سابق سوسیه داد در رئال نیست. در زمستان در لیست خروج بود اما مصدومیت لوکاس وازکز باعث شد تا فعلا ماندنی شود.

وایخو: آنچلوتی به ندرت به او بازی نمی دهد. قبل از جام جهانی فقط 17 دقیقه بازی کرده بود و مقابل کاسرنیو 39 دقیقه داشت. قرار نیست که در ادامه فصل شرایطش عوض شود.

ماریانو دیاز: یکی از گران ترین خریدهای سالهای اخیر رئال بوده است که در این فصل  به ندرت بازی کرده و جدا شدنش در زمستا نقطعی است.

آلابا: یکی از سه مصدوم رئال در هفته های اخیر بوده است. قبل از جام جهانی نیز خوب نبوده است. تا قبل از مصدومیتش مقابل ویارئال نیز شرایط جالبی نداشت.

شوامنی: اورلین به بازییکنی مشکل ساز برای آنچلوتی تبدیل شده است. خستگی جام جهانی امانش را برده و اخیرا مصدوم شده است.

لوکاس وازکز: او هم مصدوم شده و یک ماه و نیم از میادین دور است. شرایطش زیاد بد نیست اما حقیقت این است که غیبتش باعث سرگیجه بیشتر انچلوتی شده است.