مرجع خبری رئال مادرید: رودریگو که گل صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی کوپا در مقابل کاسرنیو را زده بود، در بازی یک هشتم نهایی مقابل ویارئال شب خوبی نداشت. رودریگو در زمان تعویض شدن عصبانی بود و با آنچلوتی دست نداد. کارلو نیز عصبانی شد و بعد از گل وینیسیوس رو به رودریگو گفت:”تو، باید به من دست بدهی!”

نزدیکان رودریگو برای این که جو را آرام کنند، می گویند که این بازیکن از خودش عصبانی بوده است و نه آنچلوتی. در حقیقت رودریگو عصبانی بوده که اتفاقات بازی خوب پیش نرفته است و به همین خاطر به نشانه “خجالت کشیدن از نمایش خود” به آنچلوتی دسن داده است. نزدیکان رودریگو می گویند که رفتار وی به دلیل این است که او شخصیتی کمال گرا است که به حدی از بازی خود عصبانی بوده که فراموش کرده که به کارلو دست بدهد. در حقیقت رودریگو اشتباه خود را می پذیرد اما به هیچ وجه قصد بی احترامی به کارلو را نداشته است.

هر چند که برخی تصور می کنند که کارلو یک مربی آسان گیر است اما حقیقت این است که مربی ایتالیایی به هیچ وجه بی انضباطی را تحمل نمی کند و این را شب گذشته در مقابل رودریگو در لاسرامیکو نشان داد. آنتونیو رومرو خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که رودریگو از این که در برخی بازیها نیمکت نشین می شود، دلخور است و دیروز نیز از تعویض خودش دلخور بود. آنچلوتی اما یک مربی جدی است که با کسی شوخی ندارد. او 1212 بازی به عنوان مربی رسیده است. سال گذشته و زمانی که ایسکو برخورد بدی با داویده داشت و حاضر نشد که گرم کند، در سه بازی متوالی نیمکت نشین شد و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. آنچلوتی هر چند که شخصیت ارامی دارد اما در مقابل بی انضباطی با کسی شوخی ندارد. به طور مثال وقتی که در سال 2015 بیل از طریق وکیلش به پرز گفت که پستش را عوض نکند، کارلو هیچ توجهی نکرد و بازیکن ولزی را در همان پست قبلی اش بازی داد.