مرجع خبری رئال مادرید: جوزپ پدررول خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که رودریگو گوئس قرار است که به جایگزین بنزما در رئال مادرید تبدیل شود.

در حقیقت بنزما تا سال 2024 در رئال مادرید خواهد بود اما هنوز باشگاه برای بعد از آن نتیجه ای نگرفته است. کریم در این فصل افت مشهودی نسبت به سال گذشته داشته که با توجه به بالا رفتن سنش اتفاقی کاملا طبیعی به شمار می رود.

حالا پدررول گزارش داده است که نقشه فلورنتینو پرز برای آینده خط حمله رئال مادرید مشخص است. بنا بر این گزارش رودریگو گوئس در تابستان 2024 به مهاجم فیکس رئال مادرید تبدیل خواهد شد و اندریک که در آن زمان در سن هجده سالگی به تیم ملحق می شود، مهاجم ذخیره خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می رسد که مدیران رئال برنامه ای برای خرید هالند یا هیچ مهاجم دیگری ندارند.

یکی از نکات مهم در سالهای اخیر این بوده است که مدیران رئال سخت تلاش کرده اند تا بحران مالی تیم را قایم کنند. رئال مادرید سال گذشته مجبور شد تا اهرم 320 میلیونی را فعال کند تا مانع از اعلام ضرر 150 میلیونی در فصل گذشته شود. در حقیقت دلیل اصلی فروش کاسمیرو در تابستان قبلی هم همین بحران مالی بود چرا که رئال می خواست هزینه خرید شوامنی را جبران کند. پرز که در سالهای زیادی به قدرت مالی خود می نازیده، حالا نمی خواهد اعتراف کند که چگونه با وجود 6 سال صرفه جویی در نقل و انتقالاتی، شرایط مالی تیم را به حد بحران رسانده است. رئال از سال 2017 به بعد مسیر خودویرانگری را در زمینه نقل و انتقالات طی کرده است و حتی در سال 2019 که تابستان پرهزینه ای را داشت،به علت خریدهای ناموفق کاملا متضرر شد.