مرجع خبری رئال مادرید: مارکا گزارشی در مورد آخرین شرایط بازیکنان قرضی رئال مادرید منتشر کرده است. براهیم، بلانکو و رینیر سه بازیکن قرضی رئال مادرید در حال حاضر هستند.

براهیم سومین فصل قرضی خود را در میلان سپری می کند که عملکرد خوبی از خود ارائه داده و خوش درخشیده است. این بازیکن در این فصل گلهای زیاید زده که البته ثبات کافی را داشته است. براهیم در هفده بازی فصلش چهار گل و سه پاس گل داشته است. میلان در نظر دارد که قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد و رئال نیز احتمال بازگشتش را رد نمی کند. فعلا آینده براهیم نامشخص است و مدیران رئال و میلان باید جلسه بگذارند و تصمیم بگیرند. رینیر ژسوس دیگر قرضی رئال است که به ژیرونا رفته است. این بازیکن برزیلی در شروع کارش در ژیرونا فیکس بود و در مقابل وایادولید گلزنی کرد اما به علت مصدومیت های متوالی نقش کمرنگی داشته است. او دو مصدومیت شدید را داشته است و باید دید که آیا در مقطع پایانی فصل می تواند شرایطش را عوض کند یا نه. آنتونیو بلانکو هافبک آکادمی 22 ساله رئال نیز در نیم فصل از کادیز راهی الاوز شد. این بازیکن فقط چهار بازی و 248 دقیقه در کادیز داشت و به همین خاطر راهی الاوز در لیگ دسته دو شد. او در دو بازی اخیر آلاوز فیکس بوده و دو پیروزی کسب کرده است. بلانکو مقابل میراندس 78 درصد پاس صحیح، 15 توپربایی، دو دوئل هوایی موفق داشت و از هشت دوئل زمینی نیز پنج تا را برد. برخی می گویند که می تواند خاطره مارکوس یورنته را در آلاوز زنده کند.

البته میگل گوتیرز و کوبو نیز از رئال جدا شده اند اما نیمی از حق انتقالشان در اختیار رئال است. رئال به بازگرداندن فران گارسیا از رایو با پنج میلیون یورو هم فکر می کند.