مرجع خبری رئال مادرید: شبکه های اجتماعی گاهی جادو می کنند. داستان مارکو پسربچه اهل کاسرس و تماشاگر بازی رئال مادرید و کاسرنیو در کوپا دل ری را می توان این گونه توضیح داد.

این کودک 9 ساله به همراه پدرش به ورزشگاه شاهزاده فلیپه رفته بود که روی یک کاغذ نوشته بود:” رودریگل، من به تو باور دارم. پیراهنت را به من هدیه می دهی؟” البته مارکو خوش شانس نبود و نتوانست آن شب صاحب پیراهن شود. پدرش توییتی منتشر کرد و نوشت که پسرش ناراحت است که به رویایش نرسیده است. پدر این کودک نوشت:” سلام رودریگو. چطوری؟ مارکو به تو مقابل کاسرنیو باور داشت اما متاسفانه پیراهنت را به کودک دیگری دادی. می توانی رویای این بچه را محقق کنی و برایش پیراهن بفرستی؟ این بهترین هدیه ایست که می تواند دریافت کند.”

این توییت حسابی وایرال شد و رودریگو پیراهن را برای این کودک فرستاد. رودریگو در جوابش نوشت:” سلام دیوید. از محبت و احترامت تشکر می کنم. مردم کاسرس خیلی مهربان بودند. خوشحال می شوم که برای مارکو پیراهن بفرستم. ”

رودریگو برای این کودک 9 ساله پیراهن امضا شده خود را فرستاد . این ستاره یک گل زیبا را در بازی رئال مادرید و کاسرنیو ثبت کرده بود.