مرجع خبری رئال مادرید: آنچلوتی در مورد شرایط بازییکنانش برای بازی با مایورکا گفت:” الابا تمرین کرده و بدون مشکل می تواند بازی کند. میلیتائو و کریم نیز تست داده اند و مشکلشان جدی نیست اما به بازی با مایورکا نمی رسند اما به مراکش سفر خواهند کرد.”

استراحت بعد از بازی با والنسیا:”خوشحال نیستیم. درست نیست که با کمتر از 72 ساعت استراحت بازی کنیم. خوب نیست که ساعت 16:30 (به وقت ایران) بازی برگزار شود اما چاره ای نداریم و باید بازی کنیم.”

تمرکز روی لالیگا:” هنوز به جام جهانی باشگاه ها فکر نکرده ایم. بعد از بازی با مایورکا می توانستیم به این مسابقات فکر کنیم.”

تعدد بازیها و دقایق:” روی ریکاوری بیش از شرایط بدنی تمرکز دارد چرا که زمان کافی برای تمرین وجود ندارد. سعی می کنیم که خستگی را کنترل کنیم و روی ان کار می کنیم. وقتی کاتولیک هستی، دعا کردن خوب است.”

شرایط والورده:”نمی توانیم به این فکر کنیم که قرار است هر روز گل بزند. در بخش اول فصل خوب گل می زد اما می تواند با انرژی خود به ما کمک کند.”

وینیسیوس یک الگو است؟” از نظر من یک الگو به عنوان یک فوتبالیست است. جوان ها دوست دارند که مثل او باشند.  هر چهار نوه من پیراهن او را دارند و پیراهن دیگری نمی خواهند.”

سبایوس:” خیلی خوب کار کرده. شخصیت و کیفیت دارد. در بهترین شرایط است. امیدوارم که به همین ریتم ادامه بدهد.”

چرخش  پیش از جام جهانی باشگاه ها:” احتمالش هست اما نمی توان به خاطر جام جهانی باشگاه ها استراحت کرد. کسی که بهترین است بازی می کند تا به غلبه بر مایورکا کمک کند. ممکن است که مودریچ و کروس بازی کنند یا نکنند. می خواهیم در بهترین شرایط روحی ممکن به جام جهانی باشگاه ها برویم.”

حواشی پیرامون وینیسیوس:” وینی در بهترین شرایط اماده بازیها می شود و همیشه به دنبال ایجاد تفاوت است. روی کارش تمرکز دارد. نیازی نیست که صحبتی با او داشته باشم.”

مصدومیت ها :” در بازیهای اخیر خوب بودیم. باید مقابل سوسیه داد برنده می شدیم اما حس خوبی داریم و تیم شرایط بهتری دارد. مصدومیت ها روی ما تاثیر منفی گذاشتند و غیرقابل پیش بینی بودند اما تیم بهتر شده است.”

بازیکنی خودش را به شما برای انتقال در بازار نقل و انتقالات پیشنهاد داد؟ (اشاره به خبر کانسلو):” اخباری که در مورد بحث پیشنهاد دادن بازیکنان به ما مطرح شده، صحت ندارد.”

تمدید کروس و سبایوس:” به تمدید فکر نمی کنم بلکه به حرفه ای بودن فکر می کنم. با انگیزه خود می توانند به تیم کمک کنند. با باشگاه در این باره صحبت خواهند کرد.”

مایورکا:”تیمی هستند که از ضدحملات لذت می برند و خیلی خوب دفاع می کنند. منسجم هستند و کار با توپ برای انها کلیدی است.”