مرجع خبری رئال ماردید: سیزده سال پیش الکورکون یکی از تلخ ترین شب های تاریخ رئال مادرید را رقم زد و حالا رائول فرصت دارد تا از این باشگاه انتقام بگیرد.

رئال مادرید با هدایت پلگرینی در شروع دوره دوم فلورنتینو پرز توسط الکورکون با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبیده شد. رئال مادرید شب تلخی را داشت و در برنابئو هم نتوانست نتیجه را جبران کند و با وجود پیروزی یک بر صفر از مسابقات کنار رفت.

آلکورکون در آن زمان هم مثل حالا در لیگ دسته سه بازی می کرد و توانست یک شگفتی عجیب را رقم بزند. در آن شب رئال بازیکنانی نظیر گوتی، بنزما، نیستلرویف مارسلو، آربلوا و رائول را در اختیار داشت. حالا رائول به عنوان سرمربی کاستیا می تواند از آلکورکون انتقام بگیرد. کاستیا به عنوان تیم دوم جدول لیگ دسته سه باید به مصاف الکورکون برود که فقط دو امتیاز بیشتر دارد. در حقیقت اگر امروز ظهر ساعت 14:30 کاستیا در مقابل الکورکون پیروز شود، صدرنشین گروهش می شود که برای اولین بار در 7 سال اخیر این اتفاق برایش رخ می دهد. بدین ترتیب انها شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته دو خواهند داشت. کاستیا پس از سه پیروزی متولای به دنبال شکستن طلسم است و می خواهد پیروز شود هر چند که در پانزده بازی متوالی بی شکست بوده اند. آریباس با 9 گل بهترین گلزن این تیم است.