مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید برای دومین بار در تاریخ خود در دو بازی متوالی در چمپیونزلیگ حداقل پنج گل می زند.  پس از سلتیک نوبت لیورپول بود که از رئال پنج گل بخورد. اخرین باری که رئال چنین کاری کرده بود، به سال 1998 برمی گردد.

رئال مادرید به دومین تیم تاریخ در مسابقات اروپایی تبدیل شد که در یک بازی به لیورپول پنج گل می زند. اژاکس نیز در دسامبر 1966 در جام باشگاه های اروپا مقابل لیورپول با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بود.

یورگن کلوپ یازده بار در اروپا مقابل رئال مادرید قرار گرفته که حاصلش شش برد، سه برد و دو تساوی بود. کلوپ در هشت تقابل با آنچلوتی، پنج بار شکست خورده، دو بار پیروز شده و یک بار هم کار را به تساوی کشانده است.

آنچلوتی در دوران فوتبالش به جز بازی دیشب، فقط پنج بار دیگر در مسابقات اروپایی رکورد ثبت حداقل پنج گل در خارج از خانه را در مسابقات اروپایی داشته است. شاختار در 2021 ، آرسنال در 2017 و اومونیا در 1999 با دریافت پنج گل و گالاتاسرای و شالکه با دریافت 6 گل دیگر قربانیانش بوده اند.

رئال مادرید پس از برای اولین بار در تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا، پس از دریافت دو گل در خارج از خانه، کامبک زد و پیروز شد. از سویی رئال برای اولین بار در خانه باشگاهی که قهرمان اروپا شده، پنج گل زد. البته بارسا نیز در سال 1963 از رئال پنج گل در جام باشگاه های اروپا خورده بود اما هنوز در ان زمان قهرمان اروپا نشده بودند. در 70 سال اخیر فقط دو تیم مهمان پنج گل در آنفیلد زده اند: ارسنال در جام اتحادیه 2007 که با نتیجه شش بر سه پیروز شدند و رئال مادرید. از سویی لیورپول درسال 1951 با نتیجه پنج بر یک مقابل پرستون نورثند باخته بود.