مرجع خبری رئال مادرید: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد شکست تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

گل میلیتائو:” نباید اجازه آن گل را می دادیم. مطمئن نیستم که خطا به درستی گرفته شده باشد یا نه اما ضربه خوبی زدند.  باید به خوبی دفاع می کردیم اما نکردیم و مشکل همین جا بود. بعد از آن بازی در اختیار رئال مادرید بود. انرژی خود را از دست دادیم. وقتی ضربه می خوری، کار آسان نیست و این را دیدیم. انسجام خود را از دست دادیم و توپهای زیادی را لو دادیم. این اتفاقات نباید در نیمه اول رخ می دادند اما این از توانایی های رئال مادری داست.”

کامبک در برنابئو:” شاید به نظر برسد که این اتفاق رخ نمی دهد اما در بازی برگشت تلاش خود را می کردیم. شاید نتیجه یک بر صفر بهتر بود.  تلاش خود را خواهیم کرد و ببینیم چه می شود. اما آنها در ضدحملات خیلی خوب هستند. نمی توان گفت که ضدحمله می زنیم.”

احساسات:” همه چیز خیلی روشن است. گلها را به آنها کادو دادیم. روی هر پنج گل می توانستیم بهتر شویم. پس از دریافت دو گلف عملکرد مثبتی داشتیم. باید روی این دو گل بهتر دفاع می کردیم. اشتباهات دروازه بان ها با هم خنثی شدند. وینیسیوس روی صحنه گل اول یک حرکت در کلاس جهانی داشت. بین دو نیمه گفتیم که باید چه کارهایی انجام بدهیم اما گل سوم را به شکل وحشتناکی دریافت کردیم و بازی عوض شد.  می توانستیم گل سوم را بزنیم و بدشانس بودیم. روی گل دوم بازی برای انهالی عالی بود. روی گل چهارم و پنجم توپ را کادو دادیم و آنها مثل همیشه به ما ضربه زدند.

صعود رئال قطعی است؟” در حال حاضر فکر می کنم که قطعی است. نتیجه 5-2 یعنی کار نهایی است. آنها ممکن است که در بازی برگشت گل بزنند و ما باید سه گل بیشتر از انها بزنیم. باید برای بردن وارد زمین شویم.”

وینیسیوس و رودریگو:” وینیسیوس بهترین بازییکن میدان بود. رودریگو هم همین طور. بنزما هم بد نبود (می خندد).”

بازیکنان زیاد سر می خوردند؟” این را دیدم. نمی دانم که آیا زیاد آبیاری کرده بودند یا نه. باید با هم صحبت کنیم.”

ناچو:”وارد زمین شد و خیلی خوب بازی کرد. الابا خیلی خوب است اما ناچو… چند سال است که در رئال بازی می کند. در دفاع خیلی مطمئن بود. در نیمه دوم نتوانستیم کاری انجام بدهیم.”

اگر اختیار با تو بود، قرادراد مودریچ را تمدید می کردی؟” این مشکل من نیست. بازیکن بزرگی است و قطعا آنچلوتی و رئال تصمیم درستی می گیرند.”