مرجع خبری رئال مادرید : تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید در مورد بازی مقابل اتلتیکو گفت:” بازی بسیار بسته ای بود. در نیمه دو مبهتر شروع کردند و پس از اخراج، کمی کنترل بازی را از دست دادیم چرا که خیلی بسته بازی می کردند و  کارمان مشکل تر شد. در مقابل تیم ده نفره نباید این گونه فرصت کاشته زدن را کادو بدهی چرا که این تنها تهدید باقی مانده بود. از نظر من یک خطای خیلی کوچک بود. از این تساوی خوشحال نیستیم اما از صفر امتیاز بهتر است. آنها برای دفاع کردن خیلی عقب می کشیدند و باید توپ را سریع حرکت بدهیم و این کار را نکردیم. به دنبال توپهای بلند بودیم که نقطه قوت آنهاست اما خوشبختانه آلوارو ظاهر شد و گل زد. این بچه خیلی خوب تمرین می کند و قدرت گلزنی خوبی دارد. اوساسونا درون زمین خیلی خوب تمرین می کند و امروز یک امتیاز را نجات داد. امیدوارم همین روند را ادامه بدهد. اخراج کورتوا؟ برخورد انجام شد اما نمی دانم کارت قرمز داشت یا نه. اما ما هم می توانستیم به خطای کوچکی که منجر به گلشان شد، اعتراض کنیم.”

امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال بیان کرد:” نیاز داشتیم و می خواستیم که برنده شویم اما مقابل حریفی قرار گرفتیم که خیلی خوب دفاع می کندو به ندرت به حریفان فضا می دهد. روی ضربات ایستگاهی کار را به تساوی کشاندیم. یک امتیاز کسب کردیم. حیف شد و باید ادامه بدهیم. امیدهای زیادی به آینده داریم. شب خاصی برای آلوارو است.  زدن گل در چنین مدتی را تا مدت زیادی در یاد خواهد داشت. بارساگیت؟ رئال مادرید باید به عدالت احترام بگذارد. باید منتظر  نتیجه تحقیقات  بمانیم که همه چیز را روشن خواهد کرد.”

دنی سبایوس هافبک رئال مادرید در مورد بازی هم صحبت کرد:” هر چیزی به جز پیروزی، ما را از صدرنشنی دور می کند. باید با توپ بهتر عمل می کردیم اما از زمان اخراج، عجولانه بازی کردیم و نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم. این امتیاز چندان برای ما ارزشمند نیست. بازی خوبی نداشتیم و تحرک کافی را نداشتیم. آنها خیلی منسجم بازی کردند و حمله به فضاها مشکل بود اما با ورود آلوارو بهتر شدیم. بازی حذفی مقابل بارسا خیلی مهم است و بعد از آن به زمین بتیس می رویم. پیش از وقفه بازیهای ملی به کسب امتیاز نیاز داریم چرا که بارسا در جدول لالیگا از ما دورتر می شود.”

آلوارو رودریگز مهاجم آکادمی رئال مادرید در مورد بازی صحبت کرد:” خیلی خوشحالم ک برای بهترین تیم دنیا گل زدم. آن هم در این استادیوم که خارق العاده است. این رویایی است که از بچگی داشتم و محقق شد. در هر صورت به پارو زدن ادامه خواهیم داد.روند کنونی من به لطف هم تیمی هاست که همیشه از من حمایت کردند. فرصتی نبود تا با آنچلوتی صحبت کنم اما فکر می کنم که همدیگر را بغل کردیم. به تلاش ادامه می دهم.”