مرجع خبری رئال مادرید: تیم برتر سال فیفا اعلام شد که غیبت رئالی ها حسابی فیفا را سوزاند.

رئالی ها در اعتراض به تبدیل شدن جوایز بهترین های فیفا به بهترین های جام جهانی و نادیده گرفتن عجیب کورتوا، بنزما و آنچلوتی و مهمتر از همه وینیسیوس جونیور تصمیم گرفتند که مراسم را تحریم کنند و بدین ترتیب تیم برتر سال در حالی اعلام شد که سه نماینده رئال در عکس تیمی حضور نداشتند.

تیم برتر سال فیفا بدین شرح بود: کورتوا، اشرف حکیمی، فن دایک، کانسلو، دی بروینه، کاسمیرو، مودریچ، مسی، بنزما، هالند و امباپه.

نکته مضحک ماجرا دقیقا همین جاست که کورتوا در تیم برتر سال بهترین شد اما امیلیانو مارتینز جایزه بهترین گلر سال را برد. از سویی باورنکردنی است که وینیسیوس حتی در میان 26 نامزد هم نبود آن هم در حالی که قطعا یکی از پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیاست. مسی نیز کاملا مشخص است که با پارتی بازی در تیم جای گرفته چرا که خط حمله رویایی را بنزما، هالند و امباپه تشکیل داده اند. طبیعتا تیم برتر سال سه مهاجم دارد نه چهار تا و به شکل زورچپانی بازیکن آرژانتینی در خط هافبک تیم برتر سال قرار گرفته است! همین که کلا جز مسی هیچ  آرژانتینی دیگری در تیم برتر سال نیست، نشان از مضحک بودن مراسم دارد چرا که اگر تیم ملی آرژآنتین این قدر شایسته بوده که باید همه جوایز را درو می کرده، پس چرا این قدر در تیم برتر سال کمرنگ است؟!

فیفا امسال عمدا مراسم بهترین های فیفا را به تاخیر انداخت تا جایزه بست به جای رئالی ها که شایسته تر بودند، به یک دروازه بان درجه دو نظیر امیلیانو مارتینز، به اسکالونی به عنوان یک مربی گمنام و البته سوگلی انها مسی برسد. مسی حتی در لیست 30 نفره توپ طلا هم نبود و به همین خاطر مضحک است که صرفا به خاطر جام جهانی که حتی در ان بهترین بازیکن تیمش هم نبوده (امیلیانو مارتینز، خولیان آلوارز و دی ماریا به مراتب مهمتر از او بودند که جز پنالتی زدن کار دیگری نکرد!) جایزه ببرد.

در هر صورت به نظر می رسد که هوشمندانه ترین کار رئال مادرید، تحریم این مراسم دلقک وار و توهین آمیز بود تا حساب کار دست فیفا بیاید ورئالی ها به خوبی نشان دادند که این مراسم برایشان کوچکترین اهمیتی ندارد پس هواداران هم بهتر است که اهمیتی به این مراسم و اتفاقاتش ندهند.