مرجع خبری رئال مادرید : چنگ دیدیه دشان و کریم بنزما ادامه دارد. مصاحبه های اخیر سرمربی تیم ملی فرانسه باعث شد تا بنزما در دو استوری اینستاگرامی به او حمله کند.

دشان روز جمعه با لوپاریزین و لو فیگارو صحبت کرد و در مورد جدایی بنزما از تیم ملی فرانسه صحبت کرد:”کریم ناراحت است چرا که این جام جهانی برایش خیلی مهم بود. به من گفت: من مرده ام. تشخیص پزشک ما مشابه تشخیص رئالی ها بود. در بهترین حالت نمی توانست تا پیش از یک چهارم نهایی به تمرینات برگردد. در بیانیه ای در اینستاگرامش اعلام کرد که ناراحت است که مجبور شده کنار برود اما تصمیمش به خاطر تیم بود. 20 دقیقه با هم صحبت کردیم. به او گفتم:” کریم عجله نکن. برای بازگشتت با مدیر تیم صحبت کن.” وقتی بیدار شدم فهمیدم که رفته است. این تصمیم خودش بود. با احترام این تصمیم را درک کردم. بنزما ده روز بعد از ترک تیم ملی فرانسه 20 دقیقه در بازی تمرینی رئال مقابل لگانس حضور پیدا کرد. فکر می کنید که جدیت بازی تمرینی با نیمه نهایی جام جهانی قابل مقایسه است. در مورد کیفیت و استعدادش تردیدی نیست اما آیا می شد تصور کرد که در آخرین لحظه برگردد؟ کریم به من گفت که آماده نیست. بازنشستگی اش از تیم ملی ؟ از من نپرسید.”

بنزما در دو استوری پاسخ دشان را نوشت. در اولی از حرفهای دشان اسکرین شات کرد و نوشت:”عجب شهامتی داری!” و در دومی مردی خطاب به دوربین می گوید:” دروغگو، دروغگو” و در ادامه نوشت:”دیدیه مقدس، شب خوش.”