مرجع خبری رئال مادرید: یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در مورد بازی تیمش و رئال مادرید صحبت کرد:” اگر تنها کسی باشم که تیم را دارای شانس داشته باشم، برایم خوب است. قطعا تلاش خواهیم کرد. به مسابقات و ورزش احترام می گذاریم. چیزی برای از دست دادن نداریم که بهتر از این است که چیزی برای از دست دادن نداشتیم. خوشحال هستیم که این فرصت را داریم. می دانیم که شانس کمی داریم اما در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. باید مراقب ضدحملات آنها باشیم اما نمی توان در کل بازی، وینیسیسو را کنترل کرد. مشکل بزرگ مربوط به ضدحملات آنهاست. سعی می کنیم که در نیم هاول انها را کنترل کنیم. بایچتیچ؟ نمی تواند بازی کند. احساس درد دارد و شرایط خوبی ندارد. رئال مادرید تیم قدرتمندی است. در مورد آنها هیچ چیز منفی وجود ندارد. کاملا مورد احترام من هستند. نسل خارق اعلاده ای دارند. مودریچ می تواند تا 45 سالگی بازی کند. بازیکنان جوان دیگری هم دارند. تیم بزرگی هستند اما از بازی مقابل آنها درس گرفته ایم که می تواند کمک کند.  فقط یک بار کل بازی رفت را دیدم که بلافاصله بعد از بازی بود. بازیهای رئال در لالیگا را دیده ام. از همه نظر خوب هستند. فرقی ندارد که چه ترکیبی داشته باشند. می دانیم که چه تیم خوبی دارند. یکی از بهترین های دنیا هستند. تلاش خود را خواهیم داشت.”

فابینیو ستاره لیورپول هم در مورد بازی صحبت کرد:” بازی مقابل رئال مادرید از آن بازیهایی است که به این فکر می کنی که “چه اتفاقاتی افتاده است! آنها اجازه نمی دهند که راحت بخوابی. رئال مادرید باشگاهی است که بوی خون می دهد. باید خونسرد باشیم. این که با سه گل اختلاف به برنابئو برسی، دشوار است اما مهم این است که شتاب زده نشویم. به گل نیاز داریم اما مهم این است که گل نخوریم. خیلی سخت است که در مورد شانس هایمان صحبت کنیم اما هنوز نباخته ایم. انگیزه داریم. باید در جایگاه ویژه فوتبال یعنی برنابئو بازی کنیم. باید با هوش باشیم. باید سه گل بزنیم اما همه تلاش خود را خواهیم کرد. باید ریسک کنیم. سبک فوتبالمان ما را به این جا رسانده و باید به همین سبک ادامه بدهیم. یک سال در کاستیا بازی کردم که مربوط به اولین سال من در فوتبال حرفه ای بود. فرصت حضور در برنابئو را داشتم اما ده سال گذشته است. همیشه می خواستم که برای تقابل با رئال برگردم. فردا فرصت خواهیم داشت. شرایط فوق العاده ای داریم. در بازی رفت نقش مهمی داشت و از فصل گذشته به یکی از مهمترین بازیکنان رئال تبدیل شده است. گل اولش در بازی رفت را از هیچ ساخت. مهار او خیلی دشوار است اما شانس های خود را داریم. آسان نیست.”

الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول نیز بیان کرد:” باید در اسپانیا دست به کار خاصی بزنیم اما می دانیم که این بازی شبیه بازی چند سال پیش ما مقابل بارسلونا است که چیزی برای از دست دادن نداشتیم. می دانیم که سه گل عقب هستیم و اگر صعود نکنیم هم مشکلی نیست. فشاری روی ما نیست و تلاشمان را می کنیم. در برنابئو به این فکر نمی کنیم که کار تمام شده بلکه باور خواهیم داشت. می توانیم گل بزنیم و یک بازی تقریبا عالی را داشته باشیم.”