مرجع خبری رئال مادرید: تیبو کورتوا در پایان بازی رئال مادرید و لیورپول از هرناندز هرناندز یاد کرد. در حقیقت هرناندز داور ویدیویی بازی سیتی و لایپزیش در چمپیونزلیگ بود و علیه تیم آلمانی هند پنالتی گرفت اما در صحنه ای کاملا واضح تر در سال 2021، پنالتی واضح اتلتیکویی ها را نگرفت تا لالیگا را از رئال بدزدد و به اتلتیکو بدهد.

کورتوا بیان کرد:” دیروز هرناندز هرناندز در اتاق داور ویدیویی حضور داشت و از داور خواست تا علیه لایپزیش هند بگیرد… او همان داوری است که در دربی مادرید صحنه بسیار واضح تری را ندید و هند پنالتی (فلیپه] را نگرفت. دوست دارم دلیلش را از او بپرسم. ”

قرعه کشی:” دوست دارم قرعه کمی عوض شود. پارسال به سیتی و چلسی خوردیم و دوست دارم به تیم دیگری برخورد کنیم. هالند هم خیلی خوب است. یکی از ستارگان فوتبال است. سال گذشته شخصیت خود را با کامبک ها نشان دادیم و با احترام پیروز شدیم و نشان دادیم که رئال همیشه حضور دارد.”

پرونده نگریرا:” در رختکن نظری نداشتیم. از همه چیز دور هستیم. فقط امیدواریم که داور صادقانه سوت بزند. ممکن است که اشتباه کنند اما باید صادق باشند.”

شرایط هازارد:” وقتی که هازارد از جام جهانی برگشت، خیلی خوب تمرین کرد و منتظر فرصت بود چون برزیلی ها حضور نداشتند. فرصت به او نرسید و دچار ناامیدی شد. هرگز به کسی ناامیدی نکرده است.”