مرجع خبری رئال مادرید: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد بازی این تیم و رئال مادرید صحبت کرد.

پخش سرود لیورپول در برنابئو:”نشنیدم. بعدا فهمیدم که این اتفاق رخ داده است. حرکت بسیار زیبایی بود. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و تقابل با آنها زیباست .”

بازی مطابق انتظار شما بود؟” انتظار مدل دیگری از بازی را داشتیم. امشب خیلی خوب بودند. موقعیت های خوبی داشتند. باید به حریف احترام بگذاریم. شبی برای معجزه نبود. آلیسون مجبور شد که توپگیری های فوق العاده ای داشته باشد. باید در بازیهای حذفی بهتر باشیم.”

صحبت با آنچلوتی در مورد هند بازی با لایپزیش:” حقیقتا هندها را درک نمی کنم. با کارلو در موردش صحبت کردیم و صحنه مربوط به خودمان را در مانیتور دیدیم.”

شانس رئال بیشتر است؟” بله، به واسطه تجربه شان همین طور است اما تیم های قدرتمندی حضور دارند. هر کسی می خواهد چمپیونزلیگ را ببرد، باید بر رئال و سیتی غلبه کند. رئال مادرید به واسطه تاریخچه خود قطعا می تواند قهرمان شود.”

به مشکل خوردن تیم های انگلیسی در اروپا:” در سالهای اخیر برای قهرمانی اروپا تلاش کردیم. در سالهای اخیر سه بار به فینال رسیدیم اما یک بار قهرمان شدیم. اگر بخواهی این تورنمنت را ببری باید  عالی باشی.  دوست داریم هر سال در اروپا حضور داشته باشیم. باید سخت تلاش کنیم تا در فصل آینده سهمیه بگیریم. رئال مادرید از نظر روحی بهترین تیم مسابقات است. باید شرایط را به بهترین شکل مدیریت کنیم. تماشای بازیها احساسی است.”

پنالتی گرفته نشده از سیمیکاس:” روحیه صحبت در مورد این چیزها را ندارم. در بازی سیتی و لایپزیش در شب گذشته دو نفر فکر می کردند که پنالتی بوده و این اتفاق بدی است. صحنه امروز را ندیدم اما مطمئن بودم که پنالتی نیست. در نهایت پنالتی نگرفتند و اهمیتی ندارد.”